Bionic Commando

Medlem

Haha, fan va svårt det ska vara för folk att förstå att alla har olika åsikter?! Låt killen gilla spelet, och låt han kunna ge det betyg han tycker spelet förtjänar!

Trodde hela grejen med recensioner var att man ska läsa texten, och genom den bilda en egen uppfattning. Även ifall FZ ger ett strategi-spel full pott, betyder de väl inte att jag måste tycka att det är askul? FZ har många gånger gett bra betyg åt spel jag rent ut sagt avskytt, men inte gnäller jag för det! Sålänge dom ger en välskriven och korrekt beskrivning av spelet! Vilket är det mest avgörande om jag kommer införskaffa ett spel eller inte.

Stå på er FZ, ni gör ett kanonjobb och har gjort sedan första dagen ni öppnade portarna!! Och många plus i kanten till recensenten som med en riktigt bra och lättläst text fått mig att inse att just detta spel inte är något för mig


signatur

www.Nintendoblogg.se !! Nyheter om Nintendo o vad allt de berör!!

Inaktiv
Skrivet av Dashiva:

Men i alla fall, metacritic används som en måttstock för en hel bransch, vare sig FZ tycker om det eller inte. Det har varit så ganska länge, och kommer säkerligen att fortsätta vara så.

Vore enormt tråkigt om alla sajter recenserade spel för att nå statistiskt medeltal.

Det händer att en del spel får bra betyg här och var även fast det överlag fick något lägre betyg. Inget att gnälla över, utan bara något man bör vara medveten om och inte bara läsa en recension.

Så länge recensenten förklarar bra i recensionen varför han älskar eller hatar spelet så är det upp till han/hon att sätta betyg själv.

Jag har riktigt längtat efter ett typiskt actionspel som inte bara belönar skills utan istället kräver det. Det är allt för ofta jag automatiskt väljer den enklaste vägen i ren lathet så det ska bli intressant med ett spel som inte låter en göra det. Får läsa recensionen lite mer ingående imorgon men nu har jag fått upp ögonen för Bionic Commando.

Medlem

Rusktigt kul multiplayer-demo när man väl "får in svingen"... !!! Redan bokat och klart - ska bli en fröjd att få spela andra banor och slippa den extremt störande korta map-tiden.

Medlem

ÄNTLIGEN NÅGON SOM SKRIVER EN HYLLANDE RECENSION!!
Levels 7:a kan gå och gömma sig tycker jag, spelet skall köpas vid löning den 27:e. Så är det bara! Stöd Grin!!

Medlem

Ja tror att FZ blev lite mutade lr va lite för mycket vänner med GRIN för att ge ett bra betyg, och det säger mycket att dom gav det riktigt dåliga Fable 2 så högt betyg.

Redaktör
Skrivet av Westmountain:

Ja tror att FZ blev lite mutade lr va lite för mycket vänner med GRIN för att ge ett bra betyg, och det säger mycket att dom gav det riktigt dåliga Fable 2 så högt betyg.

Jag tror inte ens du har stake nog att försöka förklara hur du tänker när du kastar ur dig sån här ogrundad skit. Men jag frågar ändå: hur tänker du? Vi har byggt upp vårt förtroende under 12 års tid, tror du att vi skulle riskera allt för ett sketet betyg? Allvarligt, tror du verkligen det?


signatur
Inaktiv

Det är ett jäkla klagande här på FZ nuförtiden. Stick om det inte passar. Alla skribenter har ju sin åsikt , alla måste inte tycka samma.

Kul att man vann ett ex av BC i tävlingen , ska bli intressant att testa det.


signatur

War never changes.

Medlem

Oj, en femma... hade det fått det om det inte var svenskt? Blir lätt ett köp av detta, började precis fundera över när alla nya feta spel kommer, men här verkar det vara ett...


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

detta spel får en 5a...... okej spel men 5!? aja recenten gillar allafall spelet :P. btw storyn var ju ganska värdelös


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

Det är ju det här, att ett spel får oväntat bra betyg, som gör recensioner roliga att läsa. Dessutom gör det att man får upp ögonen för ett spel som man kanske hade missat annars.

Medlem

För mig är der absolut ingen 5a. Jag hade förväntningar på att man skulle kunna svinga sig i en större öppen värld, gränserna är för små för mitt tyckte

Annars är det ett helt ok spel


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Tja spelet är 3 gånger bättre än far cry 2 i min åsikt så för daglig standard så passar väl betyget ^^

Men så klart tror jag att alla små pojkar får några extra skutt i hjärtat över att se någon gjort från hemlandet, jag tycker ju så klart att svenska köttbullar är bäst så man såg lite mildare på Wanted än vad man egentligen skulle ha gjort. Men skit i betyget nu och stöd svensk spelutveckling genom att köpa det är spelet, värt pengarna i alle fall.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

ni som säger "bättre än jag trodde":
så rekommenderar att ni kollar andra tv-spels recensenters recensioner, innan ni bestämmer er, fz har ju inte alltid rätt. eller det kanske inte gäller nu när det blev ett bra betyg...

Medlem

Har testat online läget och det var inte speciellt imponarande, finns många andra nya spel på marknaden som är 3 ggr så bättre till ett billigare pris. Synd att detta inte vart bättre med tanke på vart spelföretaget som skapat spelet är beläget

Redaktör
Skrivet av marcusn:

ni som säger "bättre än jag trodde":
så rekommenderar att ni kollar andra tv-spels recensenters recensioner, innan ni bestämmer er, fz har ju inte alltid rätt. eller det kanske inte gäller nu när det blev ett bra betyg...

Det finns inget rätt och fel med betyg.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Det finns inget rätt och fel med betyg.

Orsaken till att man läser FZ och inget annat är att det känns äkta, och det är precis sådana här recensioner som sticker ut lite som bevisar det.

Vem bryr sig om det är samma betyg som andra sätter? Jo tydligen en jävla massa, om man ser till alla dessa kommentarer, gnälliga är dem dessutom.

Men det finns väldigt många fler som bara diggar, utan att föra något liv för det. Ha lite självförtroende och kör på känslan, och var ärliga mot er själva. Det håller alltid bäst i längden.

FZ4ever

Medlem

Jag håller inte alltid med om betygen men deras recensioner håller alltid hög kvalitet. Vore dock kul med lite fler video recensioner som gametrailers har.

Recensionen av detta spel reflekterar ju recensenten. Om man vill ha en obejktiv syn kan man ju kolla andra? Det gör iaf jag alltid.

PS. Kan bara instämma FZ4ever.

Medlem

Folk verkar ha svårt att fatta att man kan ha olika smak. Vem har sagt att alla sidor måste ge liknande betyg? Recensenten sätter 5 om han vill oavsett om IGN ger det 1/10.

Inaktiv

Nej. Folk har svårt att fatta vad ordet recension betyder. Han som skriver en recension får sätta vilket betyg han vill. Hoppas ni har lärt er det i skolan.

Medlem
Skrivet av Slutbossen:
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av SystemIDentifier:

Får man fråga den ärade recensenten om hur många timmar speltid man kan förvänta sig? Det är väl ingen kortis som Mirror's Edge hoppas jag?

Nu är jag förvisso inte recensenten men vad jag har hört handlar det om 8-10 timmar.

Inte för att gnälla men är inte 8-10 timmar rätt undermåligt?

Linjära singleplayer upplevelser är väl inte särskilt längre historier? De är ju oftast non-stop action och inte sandlådemodellen där du spenderar mer än halva tiden att förflytta dig mellan uppdragen(känns de som).

Sedan så verkade multiplayer vara roligt om de dock ej var så uttömmande beskrivning i recensionen.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Spelet verkar vara bra men artikeln var ganska dåligt skriven. "Swinging utan otrohet"? Jag blev ganska besviken.

Skriv svar