Shisuke joinar forumet

Medlem
Shisuke joinar forumet

Japp, jag blev bannad från mitt favvoforum (xD), så jag hoppas att jag ska trivas här lika bra som på gamla forumet.

Jag lirar wow lite halvt, hunter lvl 64 (har mest spelat privatserver). Just nu lirar jag inte så mkt över huvud taget, men jag väntar spänt på följande spel:Diablo III, Wrath of the lich king,
Battlefield heroes och tänker möjligen börja spela Aoc. Lirar dock bara på PC, tycker inte tv-spel är prisvärda.

Nu är det er tur att presentera er för mig, alla gamers

/ Shisuke

Medlem

hej. vad blev du bannad för?

Medlem

16 år. Kollar väldigt mkt anime.
Spelar dator och konsoll spel. (växte upp med Snes, Ps1 och Nintendo 64)
spelar css, wc3, hl2 och audiosurf på datorn för tillfället.
På mitt Wii spelas det mest Brawl


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Zlampan:

hej. vad blev du bannad för?

Ägaren gav mig meningslösa varningar, jag sa emot, vilket resulterade i en perm bann.

Medlem
Skrivet av Shisuke:
Skrivet av Zlampan:

hej. vad blev du bannad för?

Ägaren gav mig meningslösa varningar, jag sa emot, vilket resulterade i en perm bann.

Vadå "meningslösa varningar"?
Jag skulle gärna vilja veta lite mer precist vad han varnade dig för


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Ja moderatorer ger alltid ut meningslösa varningar;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Om det var ett mindre forum som styrs av en eller få personer så kan de vara "meningslösa" ja.

Men ja, är snart 16, spelar mest AoC på datorn (grymt spel) och GTA IV och BFBC på Xbox 360.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Välkommen

Själv spelar jag sjukt mycket WoW och på "fritiden" kollar jag på anime/programmerar


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Hejsan!

Själv spelar jag blockflöjt, fickpinigs och snapsshack. Gillar månskenspromenader och blipp-blopp-musik. Känner du att vi två hör ihop så skicka gärna ett pm.

Medlem
Skrivet av erge:

Hejsan!

Själv spelar jag blockflöjt, fickpinigs och snapsshack. Gillar månskenspromenader och blipp-blopp-musik. Känner du att vi två hör ihop så skicka gärna ett pm.

Fickpingis e den ropligaste sporten som finns
spelar hela tiden.


signatur

Rawr

1
Skriv svar