Favorit länder?

Inaktiv
Favorit länder?

Som tråden säger. Vilka länder är era favorit länder? menar resmål och livsstil, helt enkelt allt. Själv så är Japan en favorit eftersom att manga och anime å Nintendo skapades där. Gillar även Usa lite grann för att simpsons och dom flesta bra tv program kmr därifrån


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Canada, som Sverige, fast i NA och utan FRA och EU.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Avstängd

... och där större delen av befolkningen är koncentrerad vid den amerikanska gränsen. ^^

Nä, jag tycker att Kanada verkar vara ett rätt härligt ställe, men min favorit är utan tvekan Storbritannien. Jag gillar landet, språket, kulturen, historian.

Medlem

Sverige, överlägset, sen kommer nog Norgie, Danmark, Finland, Tyskland, England.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Sverige :heart: Sedan kommer nog Storbritannien, Nederländerna och det är nog det. Två länder jag inte gillar är dock Frankrike... och Finland.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Kroatien, Tyskland, Tjeckien och lite andra EU länder


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Norge, helt klart


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Inaktiv

Jag gillar både Japan och S.Korea även om de två länderna inte uppskattar varandra till fullo.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

spanien o japan


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Japan och Dubai,Iran

Medlem

jag besvarar städer istället, favoriterna är Prag och Amsterdam.
Jag har aldrig rest utanför Europa så vet inte hur det är i övriga världen.


signatur

thank you, come again

Medlem

Sverige, Japan, Danmark och Finland.
Sverige, ja, jag bor ju där
Japan - kulturen
Danmark - vem gillar inte landet med huvudstaden för Skåne, Köpenhamn?
Finland - hockeyn!


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

Sverige, Norge och Saudiarabien(obs, no jk.)

Inaktiv

Har rest en hel del ... har dock svårt att plocka fram någon favorit ... det skiljer ganska mycket ... Singapore är hyfsat, Dubai också, Norge är riktigt trevligt, USA bara vissa ställen ... nah .... vet inte. Vore enklare att namnge skitländer


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Spanien Japan Och Skottland (Förutom Kiltarna då)

<------201 inlägg jippie


signatur

You can't win the game...

Avstängd

Jag ska kanske lägga till mitt inlägg att Storbritannien är favoriten förutom Sverige, och sedan kan jag nog klämma in hela Skandinavien där också när jag ändå håller på.

Medlem

Förutom sverige då... jag skulle gärna bo i vilket engelskspråkigt land som helst. Australien, Nya Zeeland, USA (Hawaii), canada (Alaska), sydafrika, England...

Jag ogillar skarpt giftiga djur typ spindlar, ormar och sånt - lita på att jag skulle ha mycket gift framme...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

canada (Alaska)

Alaska är i USA

owned.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:
Skrivet av CastorFiber:

canada (Alaska)

Alaska är i USA

owned.

Jag vet att alaska tillhör USA, jag menade att jag inte vill bo för långt ut i vildmarken.

Ditt "owned" var den svagaste användningen av ordet jag sett tror jag. Tänk på vad du skriver framöver då du lyckats ta dig in på min shitlist.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av sno0zer:
Skrivet av CastorFiber:

canada (Alaska)

Alaska är i USA

owned.

Jag vet att alaska tillhör USA, jag menade att jag inte vill bo för långt ut i vildmarken.

Ditt "owned" var den svagaste användningen av ordet jag sett tror jag. Tänk på vad du skriver framöver då du lyckats ta dig in på min shitlist.

mission accomplished

När det gäller länder så ligger USA/Canada på topp för sin underbara natur och helshyssta musikkultur. Dock så får de avdrag för att civilisationen bara är så vulgär och opassande av helt oförklarliga skäl, går mest runt och tänker på hur fint det vore om människan aldrig kommit dit.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Vadå alla bra program kommer från USA? Alla dåliga hjärndöda program härstammar där ifrån(Undantag för tecknade serier). Och hur kan man gilla Storbritannien historia? De gav ju sig bara på teknologiskt underlägsna och andra militärt svagare länder.

Mina favoriter
Tyskland
Schweiz
Frankrike
Japan
Singapore
Qatar
Finland

Länder jag avskyr om det inte redan framgick
USA
Storbrittanien


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

fick mersmak av kina (peking) efter en visit nu i sommar, av europeiska städer gillar jag prag (synd att mycket av det gamla håller på att försvinna).

Medlem

Australia, älskar naturen och alla de små liven som bor där.

Medlem

I mina favorit länder i sär skriver man in te sin text. Vet in te vart dessa länder ligger dock.

grekland, schweiz, portugal

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Vadå alla bra program kommer från USA? Alla dåliga hjärndöda program härstammar där ifrån(Undantag för tecknade serier). Och hur kan man gilla Storbritannien historia? De gav ju sig bara på teknologiskt underlägsna och andra militärt svagare länder.

Vad är "bra program" enligt dig och finns det ett land som ligger bakom dessa "bra program"? Finns detta land med i din lista över favoriter?

När det gäller historia så kan man ju inte låta "hur de krigade" ligga som grund för om man skall vara intresserad eller inte - vem intresserar du dig för historiskt för att de endast ger sig på bättre utrustade länder? Tyskland? Japan?

Skrivet av theHarmlessWarrior:

Länder jag avskyr om det inte redan framgick
USA
Storbrittanien

Varför? Jag frågar för att jag inte tror du har något svar.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Var i USA för 3år sen - mitt livs största dröm kom i uppfyllelse typ :P:)

Längtar tbx som f*n


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

1: Sverige
2: Japan
3: England


signatur

Rawr

Medlem

harmless: hur kan man hata ett land som man inte ens kan stava till?

Medlem

Jag skulle kunna tänka mig att leva som bard, i en liten opiumhåla i Förenta Arab Amiraten.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

12
Skriv svar