Indiana Jones-spelet får datum

Robot
Medlem
Indiana Jones-spelet får datum

Vad hände med det där andra indiana jones-spelet som skulle komma till ps3, xbox 360 och pc? Man såg nån film från E3 men det flera år sen.

Medlem

skit!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Horribelt cover på spelet, helt klart inte något från Drew Struzan hehe. För övrigt salutar jag allt med Han Solo men detta blir säkerligen ganska corny.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Det ända kopplingen jag ser är att det är samma skådespelare i båda filmerna(Star Wars och indiana jones). Fast jag hade tyckt det var kul att spela Han Solo

Medlem

Då måste Jabba The Hut fått tag i honom och skickat honom tillbaka i tiden som straff....

Medlem
Skrivet av nathler:

Det ända kopplingen jag ser är att det är samma skådespelare i båda filmerna(Star Wars och indiana jones). Fast jag hade tyckt det var kul att spela Han Solo

Det är även så att George Lucas är inblandad i, och även i olika grad ansvarig för, båda projekten...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Han Solo.... Jag maste saga, efter det senaste Indiana Jones skamtet till film ar jag inte forvanad over nagot langre...

Medlem
Skrivet av Fargo:

Vad hände med det där andra indiana jones-spelet som skulle komma till ps3, xbox 360 och pc? Man såg nån film från E3 men det flera år sen.

Det lades ned.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Eftersom de släpps på dem där konsolerna så kan de inte bli något annat en skit.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Fargo:

Vad hände med det där andra indiana jones-spelet som skulle komma till ps3, xbox 360 och pc? Man såg nån film från E3 men det flera år sen.

Det lades ned.

Jasså?
Tråkigt

Medlem
Skrivet av reVVe:

Då måste Jabba The Hut fått tag i honom och skickat honom tillbaka i tiden som straff....

Framåt i tiden menar du väl? "I en galax långt, långt borta, för länge, länge sedan..."

Medlem

They are raping him!
Kunde inte hålla mig

Medlem

100:- på att Han Solo-grejen innebär att man får ett nytt skin på sin gubbe om man varvat spelet, "för att öka återspelningsvärdet".

1
Skriv svar