Sony: Europeiska Home ligger efter

Robot
Medlem
Sony: Europeiska Home ligger efter

Gillar Home skarpt och ser fram emot nya områden att traska runt i och nya arkadmaskiner att lira på, fast vill gärna se att det kommer mer grejer liknande bowlingen,
typ man kan lira tennis, minigolf, gocart ochsåvidare,
det borde ju gå att fixa, skulle vart najs om man kunnat skaffa en jukebox till lägenheten eller att det finns en jukebox i nåt av områdena så folk kan välja låtar att spela upp.

Finns hur mycke kul som helst som kan införlivas i Home.

Medlem

Alltså, Resident Evil området i Home är rätt värdelöst, hela området är tyst, inget ambience ljud alls.

De andra är väl inte heller något att hurra för... Fixa Playstation Store istället, sorteringen är mycket bättre i Amerikanska butiken...

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:

Alltså, Resident Evil området i Home är rätt värdelöst, hela området är tyst, inget ambience ljud alls.

De andra är väl inte heller något att hurra för... Fixa Playstation Store istället, sorteringen är mycket bättre i Amerikanska butiken...

Och utbudet i butiken, vi förlorar väldigt mycket i europa. =(


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Inaktiv

vandrade omkring i amerikanska home ... fan vad mkt bättre det är där, många fler spaces, en gratis lägenhet just nu, och de snackar engelska!

Medlem

Tycker alltid europa blir shaftad när det gäller det mesta i konsollväg. Home är riktigt nice faktiskt, men känns lite tunnt just nu.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

home är inte direkt de bästa som har hänt ps3an men det har definitivt sin charm. Har testat lite och det kan vara rättså kul att lira lite biljard, schack eller kanske bowling om där finns plats någon enstaka gång. Men det är klart, de är alltid kul med förbättringar...GO sony (SCEE)!

Medlem

Inte bara Home, utan PSN Store också. Har ett löjligt litet utbud av PSOne Classics jämfört med PSN Store i USA och speciellt Japan.

Finns så många guldklimpar som släpptes till PS1. Ge oss Suikoden, Suikoden 2, Castlevania: Symphony of the Night, Vagrant Story, Wild Arms, Metal Gear Solid, Klonoa, Final Fantasy 7, Xenogears, Chrono Cross, Brave Fencer Musashi, Threads of Fate, Tekken 3 och Silent Hill.

Inaktiv
Skrivet av Kazutoyo:

Inte bara Home, utan PSN Store också. Har ett löjligt litet utbud av PSOne Classics jämfört med PSN Store i USA och speciellt Japan.

Finns så många guldklimpar som släpptes till PS1. Ge oss Suikoden, Suikoden 2, Castlevania: Symphony of the Night, Vagrant Story, Wild Arms, Metal Gear Solid, Klonoa, Final Fantasy 7, Xenogears, Chrono Cross, Brave Fencer Musashi, Threads of Fate, Tekken 3 och Silent Hill.

+1


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

ja men så är det alltid, vi kommer alltid sist konstigtn nog

Medlem

som tidigare sagt i ett inlägg här så minigolf skulle passat bra!
sen så dubbelpingis skulle va gött.. fast svårt att fixa

Medlem

Home är bara tråkigt.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:

Home är bara tråkigt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Tråkigt att Europa alltid hamnar på efterkälke. Skulle vara intressant att höra vad som egentligen orsakar det.

Har själv inte använt Home så mycket men det är en cool tjänst.

Medlem
Skrivet av smuts:
Skrivet av Crawller:

Home är bara tråkigt.

Inaktiv
Skrivet av Kazutoyo:

Inte bara Home, utan PSN Store också. Har ett löjligt litet utbud av PSOne Classics jämfört med PSN Store i USA och speciellt Japan.

Finns så många guldklimpar som släpptes till PS1. Ge oss Suikoden, Suikoden 2, Castlevania: Symphony of the Night, Vagrant Story, Wild Arms, Metal Gear Solid, Klonoa, Final Fantasy 7, Xenogears, Chrono Cross, Brave Fencer Musashi, Threads of Fate, Tekken 3 och Silent Hill.

Dom spelen skulle jag vilja prova, fan ta EU.
Får väl pirata emulator det verkar ju så med allt i EU finns ingenstans man kan köpa Anime, knappt nå digitala film tjänster etc så tror dom tycker vi ska pirata.

Inaktiv
Skrivet av Hr Hamwich:
Skrivet av Kazutoyo:

Inte bara Home, utan PSN Store också. Har ett löjligt litet utbud av PSOne Classics jämfört med PSN Store i USA och speciellt Japan.

Finns så många guldklimpar som släpptes till PS1. Ge oss Suikoden, Suikoden 2, Castlevania: Symphony of the Night, Vagrant Story, Wild Arms, Metal Gear Solid, Klonoa, Final Fantasy 7, Xenogears, Chrono Cross, Brave Fencer Musashi, Threads of Fate, Tekken 3 och Silent Hill.

Dom spelen skulle jag vilja prova, fan ta EU.
Får väl pirata emulator det verkar ju så med allt i EU finns ingenstans man kan köpa Anime, knappt nå digitala film tjänster etc så tror dom tycker vi ska pirata.

Det är ju inte EU's fel att SCEE har problem med att ta hit spel.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

home är riktigt bra och billigt, men det vore jävligt bra om alla ps3 spel som går att köpas i butik kunde köpas i home!!

Inaktiv
Skrivet av tavener:

home är riktigt bra och billigt, men det vore jävligt bra om alla ps3 spel som går att köpas i butik kunde köpas i home!!

Vad skulle det medföra? Det är ju därför PSN finns.. och det finns faktiskt ett par spel att köpa där, Burnout Paradise blandannat.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Inte bara Home, utan PSN Store också. Har ett löjligt litet utbud av PSOne Classics jämfört med PSN Store i USA och speciellt Japan.

Finns så många guldklimpar som släpptes till PS1. Ge oss Suikoden, Suikoden 2, Castlevania: Symphony of the Night, Vagrant Story, Wild Arms, Metal Gear Solid, Klonoa, Final Fantasy 7, Xenogears, Chrono Cross, Brave Fencer Musashi, Threads of Fate, Tekken 3 och Silent Hill.

Silent Hill finns redan på EU PSN.
Dock är jag inte förvånad att vi har mindre saker här i EU.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Snabba upp med HOME? Hur vore det att fixa till PSN STORE istället. Europa STORE har ju knappt något av vad USA och Japan har i sina affärer. Tacka vet jag Xbox Live där allt kommer samtidigt USA, JAPAN och EU.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Silent Hill finns redan på EU PSN.
Dock är jag inte förvånad att vi har mindre saker här i EU.

Näe, det gör det inte. Det fanns i 3-4 dagar, men sedan togs det bort. Så bra är SCEE.

Medlem

Man blir förbannad, Europa får hela tiden det sämsta. Som det har nämnts tidigare i tråden så är det en jäkla skillnad på PSN i EU och US. Har ett amerikanska konto också, och där är hela PSN mycket bättre uppbyggt med menyer osv, det finns fler demon, fler spel mm. Jag fattar inte varför inte EU också kan få det? Ska det vara så svårt?

Kan någon förklara varför vi i EU inte har samma utbud och samma service? Finns det någon logisk förklaring eller är vi inte viktiga för Sony?

FZ ni kan väl gräva lite i det här, gör lite undersökande journalistik och sätt lite press på dem som bestämmer
Jag har klagat till Sony men har enbart mötts av tystnad. Jag har tom funderat på att göra mig av med min PS3:a i ren protest. Fy fan så dåligt.

Medlem

Ska inte uttala mig för mycket nu eftersom jag inte har kvar PS3 men när jag testade det lite då och då kändes det mest som en stor (liten) värld av laddtider?!
Jag förstod inte vad detta gav mig som inte YouTube gett mig snabbare och mycket tidigare?
Köper verkligen någon lägenheter och möbler för riktiga pengar?

Edit: Fixa shoppen istället, värre har jag inte varit med om med dagens nerladdningsmedier.

Medlem

Tänkt om de skulle släppa allting som släpps på engelska till de "engelsktalande" länderna i Europa också. Låt länderna som behöver sina översättningar vänta! Varför ska vi lida?

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Tänkt om de skulle släppa allting som släpps på engelska till de "engelsktalande" länderna i Europa också. Låt länderna som behöver sina översättningar vänta! Varför ska vi lida?

Precis, släpp spelen här, vill fransmännen ha spel på franska så är det deras problem.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

home.. hmmm.. home.. ah justja är ju det totalt värdelösa skiten sony parated om i all evighet innan det släpptest å som visade sig vara rent skräp. fixa ps1 lir på psn å fixa layouten på den istället.

Medlem

US vs EU = enkel matte. US är en större marknad där allt säljer mer. så därför får dom mer saker på sitt psn. plätt lätt å räkna ut.
å andra sidan skulle nog saker sälja bättre i EU om vi faktist fick dom någolunda samtidigt å fick samma online funktioner som US osv.

Inaktiv
Skrivet av swordy:

US vs EU = enkel matte. US är en större marknad där allt säljer mer. så därför får dom mer saker på sitt psn. plätt lätt å räkna ut.
å andra sidan skulle nog saker sälja bättre i EU om vi faktist fick dom någolunda samtidigt å fick samma online funktioner som US osv.

Vart får du uppgifter om storlek på marknaderna?


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Vore himla kul om FZ som är en av sveriges bästa siter kunde forska lite i detta så vi kan få svar och om det blir ändringar på playstation store?

Om bara Sony kunde se att folk är frustrerade över rådande ps store så kanske det händer något. Man får iaf hoppas.

12
Skriv svar