Red Dead Redemption blir blodigt

Robot
Medlem
Red Dead Redemption blir blodigt

Det verkar ju coolt iaf...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Helt klart. Houser brukar veta vad han sysslar med :). Go rockstar!

Medlem

Löjligt, det blir inte bättre för att det blir ett sorts moln av blod när man skjuter någon, bjud på lite detaljrikedom istället. Tänk en tekniskt modern version av Soldier of Fortune 2.

Inaktiv

Gta IV var helt ok i "blodrikedom".

Medlem

Längtar! Härligt med 2 västernspel under samma år som ser ut att bli bra!

Medlem
Skrivet av Sparable:

Det här var exakt det jag ville höra om RDR

Same here. Sen att man fick veta att spelet kommer använda Euphoria gjorde så att man blev intresserad av spelet. Får hoppas på att spelet blir bra.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av Sparable:

Det här var exakt det jag ville höra om RDR

Hade varit trevligare med ett "Rockstar meddelar sina fans att Red Dead Redemption kommer på PC och blir pc exklusivt"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hoppas att han menar att det blir lite mörkare stämning på spelet. Inte svart på vitt utan något grått mellanting. Det skulle vara trevligt

Ser riiiktigt bra ut. Fast jag vill ha PC
Nåväl, en ursäkt lika god som någon att starta Xboxzen antar jag.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Mums!
Skulle vara nice med 2 player offline co op också


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Varför något som går ut på att dra snabbt bara släpps på konsoll kan man ju undra över...


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem
Skrivet av the_cru:

Varför något som går ut på att dra snabbt bara släpps på konsoll kan man ju undra över...

Trycker man på X så drar man direkt (kanske), ingen ide att låta spelare försöka göra det med joysticken i .5 cm i timmen.

På PC hade alla dragit Lucky Luke style, det hade aldrig funkat, inte om de vill behålla skuggorna på karaktärerna...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av q0rra:

Ser riiiktigt bra ut. Fast jag vill ha PC
Nåväl, en ursäkt lika god som någon att starta Xboxzen antar jag.

Call of Juarez: Bound in blood väntar runt hörnet.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Hade varit trevligare med ett "Rockstar meddelar sina fans att Red Dead Redemption kommer på PC och blir pc exklusivt"

Fast Red Dead Revolver var ju också konsolexklusivt, så då skulle det ju snarare vara att svika fansen av ettan genom att göra det exklusivt för PC.

Medlem

Deras spel har ju en tendens att komma ut på PC ett antal månader efter konsolsläppen. Man kan ju hoppas. Många goa' västernpangare att bita i framöver i så fall.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Rulparapel:
Skrivet av Ankh:

Hade varit trevligare med ett "Rockstar meddelar sina fans att Red Dead Redemption kommer på PC och blir pc exklusivt"

Sånt har aldrig direkt hindrat spel producenterna iofs

Fast Red Dead Revolver var ju också konsolexklusivt, så då skulle det ju snarare vara att svika fansen av ettan genom att göra det exklusivt för PC.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

kommer detta spela att ha samma grafik som GTA IV?

Medlem

Varför ska man blunda för att det var massa rasism på den tiden? Det är som att spela WWII-spel och censurera alla hakkors ju.

Medlem
Skrivet av tavener:

kommer detta spela att ha samma grafik som GTA IV?

http://s3files.core77.com/blog/images/magic8ball.jpg


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av q0rra:

Ser riiiktigt bra ut. Fast jag vill ha PC
Nåväl, en ursäkt lika god som någon att starta Xboxzen antar jag.

Call of Juarez: Bound in blood väntar runt hörnet.

Jo, det ska skaffas det också. Men Red Dead Redemption ser ju så frasigt ut


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar