Gratis Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic

Medlem
Gratis Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic

Spelet var helt ok så när som på de krystade Sixaxis-momenten som för övrigt inte fungerade ordentligt.

Inaktiv

Sant, men kul tidsfördriv och lite trophy jakt är aldrig fel.


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem

Var riktigt skojigt. Är bara lite frustrerande att sixaxis funktionerna är så dåliga. Speciellt den när man ska hålla inne cirkel och "kasta" kontrollen uppåt för att ladda sen "kasta den neråt".

Medlem
Skrivet av jehuty:

Var riktigt skojigt. Är bara lite frustrerande att sixaxis funktionerna är så dåliga. Speciellt den när man ska hålla inne cirkel och "kasta" kontrollen uppåt för att ladda sen "kasta den neråt".

Jag skulle dock utnämna Firefly-attacken till det sämsta utnyttjandet av Sixaxis. Att slå och inom en millisekund snabbt luta kontrollen våldsamt åt samma håll fungerar otroligt dåligt. Vad som gör det mer irriterande är att AIn gör samma attack utan problem.

Inaktiv

är inte speciellt svårt o få till ju .. bara hålla ner fyrkant, sen gå omkring och skaka till kontrollern lite enkelt när du vill dra igång den attacken

f.ö. så när jag skakar en kontroller för allehanda spel brukar jag bara släppa vänstra handen, ett snabbt ryck med högra, sen tillbaka igen ... väldigt enkelt.

Medlem
Skrivet av taah:

är inte speciellt svårt o få till ju .. bara hålla ner fyrkant, sen gå omkring och skaka till kontrollern lite enkelt när du vill dra igång den attacken

f.ö. så när jag skakar en kontroller för allehanda spel brukar jag bara släppa vänstra handen, ett snabbt ryck med högra, sen tillbaka igen ... väldigt enkelt.

Jag vet inte om detta är någonting helt nytt för dig, men vissa kräver precision i fightingspel för att uppskatta spelet. Att släppa kontrollen och skaka hejdlöst i några sekunder är inte direkt funktionellt i ett spel som kräver just precision.

Inaktiv

Tror iofs inte Rag Doll Kung Fu är ett sådant spel som riktar sig in till hard core fighting spelare. Verkar alldeles för "kladdigt" för det.

Har man fått det gratis kan man nog heller inte klaga ...

r1k
Medlem

Underhållande och kul i multiplayer.... Ball modet är ju asball :]

1
Skriv svar