Helgens digitala erbjudanden vecka 20

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 20

Tack för att ni finns.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

*De fyra första titlarna ser ut att inte ha sänkt pris tills du går till kassan.

Fin svenska det där!


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Typiskt. CoD WaW weekend deal mitt i månaden när man inte har råd att köpa spel...


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Ligger redan back den här månaden men dom där Telltale titlarna är svåra att motstå, får nog bli säsong två.

Medlem

Sam & Max - Season One finns på discshop.se för 59 kr, 100 kr billigare än på steam. Jag hade dessutom en rabattkod på 50 kr så det kändes väldigt prisvärt.

Medlem

Elven legacy 129:- på cdon donwload ... kollar alltid svenska sidor först innan något annat

Medlem

Om ni inte är intresserade av Colonization i Civ4 packet går det att få för 99kr+frakt från Discshop

Medlem

Det som puffin skriver om stämmer inte riktigt. Jag hittar det inte för 99:- +frakt. Hittar detta paket för 139:- men det är utan Colonization som följer med när man köper det via steam.

Medlem

Helgens digitala... känns bara som reklamblad (suck).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

"...du kommer endast se det sänkta priset när du går till kassan."

men det står ju här på sidan också!

Medlem

mjo, steam är riktigt dyra

Medlem
Skrivet av humz4:

Det som puffin skriver om stämmer inte riktigt. Jag hittar det inte för 99:- +frakt. Hittar detta paket för 139:- men det är utan Colonization som följer med när man köper det via steam.

Sa att det var utan Colonization, dock så köpte jag mitt för 2 veckor sen - så priset kanske ändrats, fortfarande, 139:- slår helt klart 350+ i och med att Colonization är riktigt... meh

Medlem

Andra erbjudanden som inte är lika digitala:

F.E.A.R. 2: Limited Edition till PC för 299kr. den vanliga utgåvan kostar 269.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=94132

F.e.a.r. files till Xbox 360 för 149kr
http://www.webhallen.com/prod.php?id=77889

Som silvermedlem så får man dessutom F.E.A.R. 2 till PS3 och Xbox 360 för 259kr. Värt att nämnas är att Game betalar 350 respektive 300kr för spelet.

F.E.A.R. 2: Limited Edition kostar dessutom 269kr vid silvermedlemskap.

Grymt bra spel med grymt bra skräck. Köp! Köp!

----

Saints Row 2 går för 299kr på Media Markt. Detta både till PS3 och Xbox 360 Passa på att köpa spelet som tar allting GTA IV gjorde fel och gör det rätt. Grymt roligt spel med extremt mycket smådetaljer som väger upp för den bristfälliga grafiken.

Medlem

Skitbra med rabatter!

Men även om Heroes of Might and Magic är bra så rekommenderar jag att ni spenderar pengar på den kompletta samlingen (1-5) istället för bara första spelet.

1
Skriv svar