Missa inte vår Bionic Commando-tävling

Robot
Medlem
Missa inte vår Bionic Commando-tävling

Ja, det är ngt jag kan erkänna..

Medlem

Så jäkla skönt med en tävling utan utslagsfråga

Medlem
Skrivet av derpious:

Så jäkla skönt med en tävling utan utslagsfråga

Håller med, vi borde ha en omröstning om saken!

Medlem

Tycker att det e grymt mycket skönare med tävlingar utan utslagsfrågor än de med.
Dom utan har alla lika stor chans att vinna.
Dom med utlsagsfrågor så behöver folk bara ljuga ihop något.

Medlem

Utslagsfråga är något som är obligatoriskt så fort det är ett högt värde på priserna vad jag vet. Ifall de hamnar under en viss summa behöver inte FZ ha med någon utslagsfråga.

mrpeters: Du verkar inte tävla allt för ofta du? Var nog år och dagar sedan jag såg en utslagsfråga som "Varför ska du vinna?".
FZ's utslagsfrågor kräver alltid svar där ljuga inte hjälper för fem öre, utan krävs att du helt enkelt är kreativ.

EDIT: Tänkte också fråga, eftersom ni har signerade exemplar av spelen, samt att man får välja vilket man vill ha. Nu är det ju 6 stycken som vinner, betyder det att ni har 12 spel totalt? Eller har ni 3 av ena och tre av den andra? Sedan lottar ni ut tre av spelen till de som vill ha xbox versionen och tre till dem som vill ha PS3 versionen? Dvs, 50% mindre chans att vinna tävlingen.

Enligt tävlingens beskrivning ska 6 personer kunna vinna spelet till en och samma konsol, dvs alla 6 vinnare kanske vill ha Xbox 360. Därför funderar jag ifall ni verkligen har 6 signerade spel över efter tävlingen oavsett vad? Något jag tvekar smått över...


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Utprintad då eller? Snabbt gjord DATOR-Concept art som pris, Ok ok ska va skisstil, men tjena.

Jaja gratis tävling... avstår, gör bättre bilder själv och äger inte konsol.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av emoless:

mrpeters: Du verkar inte tävla allt för ofta du? Var nog år och dagar sedan jag såg en utslagsfråga som "Varför ska du vinna?".

det har det väl varit på dom senaste tävlingarna vad jag kommer ihåg?
det har ju inte direkt varit något man "kan veta"

Medlem
Skrivet av najtrows:
Skrivet av emoless:

mrpeters: Du verkar inte tävla allt för ofta du? Var nog år och dagar sedan jag såg en utslagsfråga som "Varför ska du vinna?".

det har det väl varit på dom senaste tävlingarna vad jag kommer ihåg?
det har ju inte direkt varit något man "kan veta"

Det sa jag inte heller, jag skrev att det är frågor som kräver kreativitet, medan han påstod att man kan ljuga ihop något, som "Varför ska du vinna?"-frågor.

T.ex:

Razortävlingen: "Vilken djurgrupp tycker du att Razers nästa produktserie ska uppkallas efter? Använd högst 20 ord för att förklara varför."

SideWinder: "Beskriv med högst 20 ord vilken egenskap hos en mus som är viktigast"

Krigsbyte: "FZ har många uppskattade avdelningar (film, recensioner, nyheter etc.), men vi vill alltid bli ännu bättre. Beskriv med högst 30 ord vad som kan göra FZ till en bättre spelsajt."

Play-tävling: "Vilken artist eller grupp tror du skulle göra ett bra jobb med att tolka spelmusik? Motivera med högst 30 ord."

TViX: "Vilken ytterligare funktion skulle du vilja ha i TViX? Motivera med högst 30 ord."

Skärm-tävling: "Vilken egenskap tror du kommer vara viktigast hos gamingskärmar om tio år? Förklara med max 20 ord."

Filmfestival: "Vilket tv- eller datorspel skulle du vilja blev filmatiserat, motivera varför? (max 30 ord)"

Detta är de senaste utslagsfrågorna på rad (om jag inte missat någon).
Hur exakt hade du/ni tänkt att man ska ljuga ihop något på dem?

Som jag sa, frågor där man kan ljuga ihop något har inte funnits på en väldigt lång tid på FZ vad jag vet.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Utprintad då eller? Snabbt gjord DATOR-Concept art som pris, Ok ok ska va skisstil, men tjena.

Jaja gratis tävling... avstår, gör bättre bilder själv och äger inte konsol.

Vilken pissig inställning du hade då...
Då kan du väl låta oss som inte har samma ritkunskaper få en chans av att njuta av dessa fina bilder, utan att klanka ner på skaparna? Eller så kan du själv publicera något.

Medlem

Kritiken var mest riktat mot tävlingsskaparna, var för fåordig.
Den som ritade kan bra mycket bättre, de syns.

Saken är ju att koncept behöver inte vara ordentligt gjort.. men då borde det kanske inte användas som pris heller (lite knasigt, om än välment), men det är ju gratis iaff, som sagt.

Dock... om dessa bilder varit akryl eller dyl. som kräver mycket mer arbete, hade ja inte sagt nått.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Redaktör

Tobbe, använd redigera-knappe till höger istället för att skriva och radera samma inlägg fem gånger. Din inläggsräknare stiger ändå bara ett inlägg.


signatur
Medlem

Gillar inte extra texten, som kommer när man inser att man vill ändra. Försöker bättra mej.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Redaktör

Jag förstår ditt resonemang, men det blir rätt irriterande för oss moddar som ser hela rasket.


signatur
Medlem

Hehe
Läsa , revidera KLART, rätta i Förhandsgranska (ska de va så svårt XD).

EDIT: JAPP! XD


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar