Européer vill ha enkla sportspel och amerikanarna vill skjuta

Medlem
Européer vill ha enkla sportspel och amerikanarna vill skjuta

Enligt denna länk -
[http://www.fz.se/forum/thread.php?id=43487&page=1#post_492838]
- vill européer ha enkla spel och snabba sportspel, medan amerikanarna vill ha shooters och äventyr.

Jag blev smått WTF:ad och vill nu se vad som egentligen gäller, i alla fall här på FZ.

Anledningen till att det bara finns två alternativ när det egentligen borde finnas hundra är att jag ville se hur det låg till när det gällde just dessa två!

Medlem

Jag saknade alternativet "Är en allätare som spelar vad som helst bara det är kul".
Valde FZ alternativet i pollen dock.


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

Jag valde också shooter alternativet.

Medlem

Jag valde shooteralternativet men bryr mig egentligen inte om spelets genre utan spelar sådant jag finner underhållande oavsett om det är shooters, äventyr, bilspel, rpg, whatever...

Medlem

Är det verkligen okej att starta en sådan här tråd när FZ redan har tagit upp ämnet och det kan diskuteras där?

Aja, jag spelar allt, bara det är roligt :).

Medlem

Sportspel? Haha.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av SFL|Krusty:

Jag saknade alternativet "Är en allätare som spelar vad som helst bara det är kul".
Valde FZ alternativet i pollen dock.

Jag ville bara se vart det lutade på dessa två områden Övervägde dock att ha med alternativet!

Skrivet av Famest:

Är det verkligen okej att starta en sådan här tråd när FZ redan har tagit upp ämnet och det kan diskuteras där?

Aja, jag spelar allt, bara det är roligt :).

Där fanns ingen poll!

Avstängd

Sport- och bilspel kan vara trevligt i utbyte, men i överlag fördrar jag shooters... eller rollspel... eller strategi...

Medlem

hehe, jag är nissen som valde "Jag är en äkta europé och vill ha enkla sportspel".

Anledning? Jag spelar inte spel för utmaningen direkt (utmaning i stil med tuneringar, klanmatcher osv. i Q3 osv.) utan för att fördriva tid och umgås med polare - alltså väljer jag hellre ett soft simpelt spel framför ett "avancerat" krävande spel.

(Jag längtar mer till att softa i soffan med Little Big Planet tillsammans med några kompisar än att kriga i min ensam i CoD med klanmedlemmar)

Sen att jag knappt spelar längre är en helt annan femma


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Dom har lagt till en poll där nu! Eller var det bara jag som inte såg den?

Vila i frid

Är det inte bättre att ni tar det i den tråden då?

Låst.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

1
Skriv svar