Terminator Salvation filmat

Robot
Medlem
Terminator Salvation filmat

ser ju ut att vara skitgrafik och noll känsla


signatur

//monster

Medlem

hmm den här va nog den sämsta filmen hitills.. dom andra har sett lovande ut men detta så taskigt ut.

Spelet blir antagligen helt okej dock är det enbart filmen som gäller för mig när det kommer till Terminator Salvation.


signatur

Säkerställ utvecklingen av Interstellar Marines! Pre-order!

Medlem

bara jag som kommer ratt tänka på det först testat i 3D-mark 2001 med bilarna som undviker flygplanen och roboten?

Medlem
Skrivet av nagrazol:

bara jag som kommer ratt tänka på det först testat i 3D-mark 2001 med bilarna som undviker flygplanen och roboten?

min första tanke :]

Medlem

haha kolla 0:21 då vanen sprängs verkligen snyggt gjort! Men det här spelet kan ändå bli ganska underhållande.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Är det en bf2 mod?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Spelet verkar lite intressant men filmen som har en PG-13 stämpel ser ut att bli skit. Varför får inte James Cameron jobba med det som han själv skapade? Istället får McG göra en familjefilm av en av dom bästa actionfilmerna någonsin.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

men vafan. filma infantri delarna ur spelet!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Måste de ha sådana här hiskliga, värdelösa fordonsscener med noll känsla i alla shooters nu för tiden? Det här drog ju definitivt ner förhoppningarna på spelet.

Medlem

fyfan villket tråkigt spel XD

Medlem

ge mig en ny Terminator: Future Shock istället


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Här samlas alla grafikkåta. Tycker det verkar helt okej.

Medlem

Jaha och är samlas alla grafikkåta spelare. Är det enda ni tänker att grafiken? Tror ni att grafiken gör spelet eller? Ni ska vara tacksamma överhuvudtaget att det släpper PC spel till oss PC användare. Sluta klaga över grafiken är trött på alla dessa grafikkåta människor som tror att det är grafiken som gör spelet. Om ni nu ska sitta och klaga på tillverkarna om grafiken så tycker jag att ni kan öppna erat eget spelföretag och sitta och göra grafik till spel så ska vi se hur många som sitter och säger jävla dålig grafik. Fan bättre grafik tack! Tänk om det är inte grafiken som gör spelet.
---
Tycker spelet ser ganska lovande ut är ett stort fan av Terminator filmerna samt spelen grafiken var det inge fel på hoppas på att detta blir ett hit Längtar redan efter detta spel. Dock saknar ja att spela som Arnold i detta Terminator spel saknar Arnolds ord när han säger "Hasta la vista baby"

Medlem

ser boring ut. är hela spelet vehicle-based-combat eller varför visar dom bara det i trailern för? what's up med det?

Medlem

Av det jag sett och hört av spelet hittills (inte bara det här klippet) verkar det bli lite för linjärt, tyvärr.

Inaktiv
Skrivet av RaZorwire:

Av det jag sett och hört av spelet hittills (inte bara det här klippet) verkar det bli lite för linjärt, tyvärr.

Som COD4 då ungefär. Fast det var ju bra ändå, och finns inget som hindrar att Terminator Salvation blir lika bra.

Medlem

Med tanke på att animationer m.m är rippade från Wanted så , low budget game as usual när det kommer till filmspel?

Var är kvaliten vi såg i Ghost Recon..
Är ett fett stort fan av Terminator men detta ser inge vidare ut.

Stg
Medlem

Asså ärligt, filmerna kunde ha blivit riktiga skitfilmer, men dem hade något mer. Dem hade en otrolig känsla och det är därför dem blivit så stora. Varför kan man inte ens försöka fånga känslan??

Medlem
Skrivet av Buio:

Som COD4 då ungefär. Fast det var ju bra ändå, och finns inget som hindrar att Terminator Salvation blir lika bra.

Nja, det har potential att bli ännu mycket mer linjärt än så, om det jag sett och läst hittills är representativt... Och CoD 4 var illa nog när det gäller linjäritet enligt min enkla mening.

Det känns också som om T:S har lite samma stil som Wanted, som också verkade vara gräsligt linjärt. Jag spelade bara demot så jag har ingen superkoll, men det verkar som om vissa påtalade just det att man hade väldigt få valmöjligheter, t.o.m i jämförelse med till exempel CoD eller Gears of War.

Inaktiv

Gillar man inte linjärt så gör man inte, men då får man acceptera att undvika ett antal spel.

Många spel är mer linjära än skenet ger, t.ex. Bioshock.

Medlem

Jag älskar många linjära spel. Jag gillar såväl F.E.A.R, Half-Life 2, Bioshock och Gears of War, varav framförallt det sistnämnda är toklinjärt. Det finns dock en gräns nånstans, när ens valmöjligheter blir så pass begränsade att det slutar vara roligt. Att som i Wanted t.ex, begränsa spelaren till att bara använda pistoler kändes väldigt enkelspårigt.

Och just "skenet" av hur pass linjärt ett spel är är ibland allt som behövs. Om ett spel känns icke-linjärt är det icke-linjärt. Bioshock är inte det enda exemplet, Crysis fungerar på ungefär samma sätt. Man kan bara ta en väg, men den är bred och man har gott om valmöjligheter.

1
Skriv svar