Medlem
Länder

Undrar var ifrån fz medlemmar kommer ifrån t.e.x. mamma, pappa, farmor, farfar, mormor, morfar?


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Själv så kommer min pappas släkt i från sydamerika\chile och mammas släkt kommer ifrån europa\Tyskland och afrika\Tunisien:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Same. Men försök att skriva allt i ett inlägg nästa gång


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Same. Men försök att skriva allt i ett inlägg nästa gång

Okey


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Finns absolut inget alternativ för dom som inte har någon släkt utanför Sverige alls?
Du saknar även resten av Europa, Ryssland borde väl nästan räknas som eget osv.

Antar jag bör ta 'Afrika' då, om man går tillbaka tillräckligt långt(några tusen år give or take).

Medlem
Skrivet av Puffin:

Finns absolut inget alternativ för dom som inte har någon släkt utanför Sverige alls?
Du saknar även resten av Europa, Ryssland borde väl nästan räknas som eget osv.

Antar jag bör ta 'Afrika' då, om man går tillbaka tillräckligt långt(några tusen år give or take).

Sorry glömde det


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

har europa utplånats?

Medlem

undrar jag med


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Tydligen kan man inte ha släkt ifrån europa, blir sjukt jobbigt att lista ut om de smålänska invandrarna kom ifrån Afrika eller Asien...


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Tydligen kan man inte ha släkt ifrån europa, blir sjukt jobbigt att lista ut om de smålänska invandrarna kom ifrån Afrika eller Asien...

Enligt Låna Sahlin är vi ju alla invandrare


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:
Skrivet av Naraccas:

Tydligen kan man inte ha släkt ifrån europa, blir sjukt jobbigt att lista ut om de smålänska invandrarna kom ifrån Afrika eller Asien...

Enligt Låna Sahlin är vi ju alla invandrare

Stämmer mycket väl. De första svenskarna vandrade också in i Sverige en gång i tiden. ;P


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Fenix:
Skrivet av Naraccas:

Tydligen kan man inte ha släkt ifrån europa, blir sjukt jobbigt att lista ut om de smålänska invandrarna kom ifrån Afrika eller Asien...

Enligt Låna Sahlin är vi ju alla invandrare

Stämmer mycket väl. De första svenskarna vandrade också in i Sverige en gång i tiden. ;P

Istiden för tiotusen år sen var väll den senaste gången. Inte alls så långt tillbaks när man tänker efter .


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

min pappa kommer från mars, min morsa från venus, men jag föddes på månen, i en galax långt långt borta

Medlem

ska skicka in denna tråd till WTF


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Så vitt jag vet är jag "svensk" så långt tillbaka som släkten kollektivt kan minnas... (dvs 4-5 år)

Jag har ett sk soldatnamn som efternamn samt att jag hittade gammal militär utrustning på vinden i min farmors lada när jag var runt 12... Tyvärr råkade jag hugga min bror med svärdet så min mormor kastade det i vättern när jag sov. :evil:

...alltså, jag tror mitt ursprung är lite som "rasken".


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Farfars föräldrar kom från Polen. På min mors sida är det svenskt ganska länge tillbaka.


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Inaktiv

Själv så har man en filippinsk morsa och en svensk farsa

Han åkte jorden runt och var på besök på fillepinnerna sen träffades dom.

Min far räknas som Arisk och kommer från Sverige.

Stolt filipino

1
Skriv svar