Hur går det med ditt sommar-gameandet?

Inaktiv
Hur går det med ditt sommar-gameandet?

Har du och jag samma anledning till att vi spelar mindre under somrarna?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Spelar mindre de första fem veckorna när jag är i sommarstugan, sedan är det mer som gäller.


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

Mindre? Det är nu när man är ledig som man passar på!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Avstängd

Jag spelar mindre. Om jag inte hade haft något sommarjobb hade jag kanske spelat lika mycket eller mer. Jag prioriterar bad och andra sommaraktiviteter högt när det är fint väder, särskilt med tanke på vädret. Det känns onödigt att sitta inne hela sommaren.

Medlem
Inaktiv

Ingen speltorka iaf!

Ninja Gaiden 2, 5 juni
MGS 4, 12 juni
Smash Bros Brawl, 27 juni

Denna veckan var det x1.5-> x2 exp i Ragnarok Online! :heart:

Det har nog aldrig släppts så många bra under en och samma månad!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

sommar då gör man annat även om jag spelar lite grann


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag spelar mer p g a att man är ju ledig och samtidigt så spelar jag mindre beroende på vädret men i sommar kommer det ju många intressanta spel t.e.x. battlefield bad company och guitar hero aerosmith


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

spelar mer än någonsin, inte minst p.g.a. den oerhörda ledighet man har just nu. Precis införskaffat The Orange Box (för 49:- nytt ) och är på episode two nu. No one lives forever 2, samt GRID är ytterligare spel jag införskaffat nyligen och spelar frenetiskt.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Jag tog försvinner ifrån hemmet eftersom jag ska jobba i sommar och inte har direkt tid. När jag väl är ledig kommer jag antagligen försöka bada och annat sånt och kanske gamea på kvällarna

Medlem

varför skulle någon spela mindre? Det är väl nu folk är lediga?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

varför skulle någon spela mindre? Det är väl nu folk är lediga?

Ta en koll på resultatet från pollen, så blir du kanske liite klokare.

Inaktiv

Annars går det ganska bra

Har varit och badat 5 gånger nu i simhallen.

Synd att inte solen varit framme under hela sommarlovet bara!

Jag håller nere spelandet till 3-4 timmar per dag, och det är jag glad över också

sommar aktiviteter måste proriteras tex båtOchBad

Medlem

Nja, i regel spelar man väl mindre under sommaren då det bra vädret...
Själv har man fått slita med att renovera huset...:(


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Youtube-proffs

Eftersom vädret inte är de bästa så sitter jag faktiskt inne och spelar mer än vanligt. Men är det bra väder så är jag såklart ute. Men det bra vädret e borta så nu blir de väl till att sitta inne en del.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Det var så mkt särskrivningar och stavfel i pollen så jag kunde inte med att rösta...

// edit

Men on-topic: Finns mkt att göra, både i spelvärlden och utanför. Vet inte om jag kommer spela mer eller mindre, det får tiden svara på.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Visst är man ute mer på sommaren, dock så har man ju även ledigt hela dagarna så det slutar nog på att jag spelar lika mycket som på hösten vintern. Det är på våren/sensommaren som det blir mindre då vädret är bra och man inte är ledig.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Brukar köra mycket mindre under sommaren men just nu har precis AOC kommit och det är grymt kul!

Medlem

Brukar spela mer, iaf under semestern då man är ledig och har mer tid. Är det dessutom dåligt väder bidrar det till ännu mer spelande.

Medlem

Jag spelar inte på dagen då jag är ute med kompisar men jag spelar ändå på eftermiddagen och hela kvällen. Fast om det är dåligt väder så sitter jag och spelar med mina kompisar hela dan:)

1
Skriv svar