Kukritar film!

Medlem
Kukritar film!

Letar efter en film jag såg för längesen där någon ritar saker som till en början ser ut som kukar och rövar, men slutar som roliga gubbar .

Tack på förhand!


signatur

Hette förut :FRAGstealer

Medlem

signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Det hjälpte inte mig ett dyft.


signatur

Hette förut :FRAGstealer

Medlem

Tack som fan! Har letat hela kvällen efter den.
Den är ju grymmt rolig


signatur

Hette förut :FRAGstealer

Cyr
Medlem

du hade hittat den om du följde det övre förslaget

Medlem

Vem fan bryr sig om vad han använder för språk? Jag delar glädjeligen med mig av sådana ord

IMBECILLER, IDIOTER, RÖVAR, KUKAR....

Måste man prata som en jävla aristokrat för att passa in på FZ? Och att hänvisa till Flashback som om det skulle vara ett ställe där bara packet hänger...

Roligt klipp by the way :D!

Cyr
Medlem

.. jag menade dock att han troligtvis sökte på samma uttryck som han använde, men OM han hade använt ett lite mer propert språk, som "genital drawings", istället för "pictures of cocks" så hade han hittat den. Det var så jag gjorde.

Medlem
Skrivet av Cyr:

.. jag menade dock att han troligtvis sökte på samma uttryck som han använde, men OM han hade använt ett lite mer propert språk, som "genital drawings", istället för "pictures of cocks" så hade han hittat den. Det var så jag gjorde.

Ah, well, helt korrekt att han hade hittat filmen snabbare, men vissa har inte ordförrådet =<

Medlem
Skrivet av Famest:

Vem fan bryr sig om vad han använder för språk? Jag delar glädjeligen med mig av sådana ord

IMBECILLER, IDIOTER, RÖVAR, KUKAR....

Måste man prata som en jävla aristokrat för att passa in på FZ? Och att hänvisa till Flashback som om det skulle vara ett ställe där bara packet hänger...

Roligt klipp by the way :D!

Även Aristokrater kan vara smutsiga... Se, och skratta!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Famest:

Vem fan bryr sig om vad han använder för språk? Jag delar glädjeligen med mig av sådana ord

IMBECILLER, IDIOTER, RÖVAR, KUKAR....

Måste man prata som en jävla aristokrat för att passa in på FZ? Och att hänvisa till Flashback som om det skulle vara ett ställe där bara packet hänger...

Roligt klipp by the way :D!

Även Aristokrater kan vara smutsiga... Se, och skratta!

HAHAHAH, jag älskar The Aristocrats! Har sett dokumentären två gånger, världens sjukaste skämt!

Medlem

smaken e som röven, den e klôven


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

"The Aristocrats"-skämtet funkar alltid. Hysteriskt bra!

Medlem

Kul film hahaha:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Måste säga att det här är den bästa titel på en tråd hittils!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

haha grym film

Medlem
1
Skriv svar