Medlem
Semester!

Hej jag tänkte fråga vart du skulle vilja åka på semester nu i sommar, jag åkte till paris och kom hem igår.
Men jag skulle vilja åka till Spanien.

Du då?;)

Medlem

Vecka 29 drar jag till Finland med gumman (Som inte kan finska)


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

ska jobba hela sommaren fy fan vad jag blir avis på alla som kommer ha semester, ska försöka dra någonstans en helg ialf, så man får lite kul, blir kanske öland eller gbg

Medlem

Den 1 juli åker jag och familjen till Djerba (en ö vid Tunisien).


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Åker till USA (södern) och tittar på baseball.


signatur
Medlem

Skulle till tunisien, dock så sket det sig^^ så det blir gamla härliga landstället och bärs vilket iofs inte är så fel heller..

Medlem
Skrivet av ghoül:

ska jobba hela sommaren fy fan vad jag blir avis på alla som kommer ha semester, ska försöka dra någonstans en helg ialf, så man får lite kul, blir kanske öland eller gbg

Det är väll bättre att jobba och få pengar, samnt hjälpa din komun istället för att slösa pengar på skit, i ett land som dom inte gör nytta?

Ha semester i vårat land, bra för alla!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

sex veckors semester, ska till kosova och uppleva riktig sommarvärme

Medlem

Var nyligen på semester till London, var sjukt kul ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Min semseter har redan börjat. Jag sitter nere i vår lägenhet i Polen just nu. Det spö regna imorse men nu skiner solen. Ska gå och käka pizza snart.

Inaktiv
Skrivet av JakeTheSnake:

Min semseter har redan börjat. Jag sitter nere i vår lägenhet i Polen just nu. Det spö regna imorse men nu skiner solen. Ska gå och käka pizza snart.

Är det här dina polska kompisar? http://www.youtube.com/watch?v=vQP4E1nGwLw&feature=related


signatur
Medlem

Sommarstugan i Dalarna i fem veckor nu först, sedan får vi se


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem
Skrivet av Iceguppi:
Skrivet av JakeTheSnake:

Min semseter har redan börjat. Jag sitter nere i vår lägenhet i Polen just nu. Det spö regna imorse men nu skiner solen. Ska gå och käka pizza snart.

Är det här dina polska kompisar? http://www.youtube.com/watch?v=vQP4E1nGwLw&feature=related

Hehe, nä det är det inte. Måste hålla med om att polacker kan vara lite konstiga ibland.

Medlem

Drar iväg till Kroatien om en vecka. Stannar där i en vecka för att sedan bege mig till hemlandet Makedonien för att stanna där till 15e augusti. Ska bli lika kul som alltid :).

Men jag ville faktist jobba lite denna sommaren, får bli så nästa år !

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av ghoül:

ska jobba hela sommaren fy fan vad jag blir avis på alla som kommer ha semester, ska försöka dra någonstans en helg ialf, så man får lite kul, blir kanske öland eller gbg

Det är väll bättre att jobba och få pengar, samnt hjälpa din komun istället för att slösa pengar på skit, i ett land som dom inte gör nytta?

Ha semester i vårat land, bra för alla!

ja du, trodde öland och götebort låg i vårt land:\

Medlem

ee haha vad faan läste jag?


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Tänkte försöka ta lvl 99 på IRO och klara NGII på mentor, de två veckorna jag har semester.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Ska till Amsterdam på Söndag morgon.

...Någon som vill ha något?...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Ska till Amsterdam på Söndag morgon.

...Någon som vill ha något?...

Ja tack. Jag vill ha 4kg chips, 3 liter läsk, en Nintendo Wii och en HD tv:D

Medlem

Träningsläger i Polen xD


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Jag ska till Spanien i slutet av sommaren!


signatur

You can't win the game...

Medlem

Min semester började precis.
Jag ska åka till Metaltown i Göteborg nu nästa helg och bli krossad samt spetsad av nitarmband av en 200kgs svartrockare vid namn Nils-Holger.

Youtube-proffs
Skrivet av Iceguppi:
Skrivet av JakeTheSnake:

Min semseter har redan börjat. Jag sitter nere i vår lägenhet i Polen just nu. Det spö regna imorse men nu skiner solen. Ska gå och käka pizza snart.

Är det här dina polska kompisar? http://www.youtube.com/watch?v=vQP4E1nGwLw&feature=related

Är det här dina svenska kompisar? http://www.youtube.com/watch?v=AMQpaDLj4i4


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Drar till Vegas om några dagar för att slaska bort en massa pengar i ca en månads tid.

Medlem

Jag själv får väl nöja mig med att spendera mina pengar på tv spel i sverige


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

sex veckors semester, ska till kosova och uppleva riktig sommarvärme

Det låter inte som semester, det låter som ett straff.

Själv skall jag vara hemma och dricka folköl och renovera lite på huset.

(Malibu, chill - jag vet att du blir sur när jag hackar på dina hemtrakter så det är för svårt att låta bli... du kan ju hacka på mina (Jönköping) men "let's face it" - det finns inget att hack på)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

ska till roskildefestivalen vecka 27, sen har jag vecka 31 och 32 ledigt också. Har en polare som knåpar på en europa-roadtrip under dom veckorna men känns som att det blir mer snack än verkstad på det projektet

Medlem
Skrivet av c-row:

Min semester började precis.
Jag ska åka till Metaltown i Göteborg nu nästa helg och bli krossad samt spetsad av nitarmband av en 200kgs svartrockare vid namn Nils-Holger.

haha, låter kul!

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av MaLiBu:

sex veckors semester, ska till kosova och uppleva riktig sommarvärme

Det låter inte som semester, det låter som ett straff.

Själv skall jag vara hemma och dricka folköl och renovera lite på huset.

(Malibu, chill - jag vet att du blir sur när jag hackar på dina hemtrakter så det är för svårt att låta bli... du kan ju hacka på mina (Jönköping) men "let's face it" - det finns inget att hack på)

ha! jag kände på mej att du skulle vara tvungen att kommentera mitt inlägg på det sättet menmen jag vet inte om du verkligen tror så och jag ska inte påstå att det är paradiset men jag spenderar hellre min semester där än i en håla som Umeå (som troligen är lika illa som Jönköping om inte värre) 8)

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av MaLiBu:

sex veckors semester, ska till kosova och uppleva riktig sommarvärme

Det låter inte som semester, det låter som ett straff.

Själv skall jag vara hemma och dricka folköl och renovera lite på huset.

(Malibu, chill - jag vet att du blir sur när jag hackar på dina hemtrakter så det är för svårt att låta bli... du kan ju hacka på mina (Jönköping) men "let's face it" - det finns inget att hack på)

Dreamhack?

(Förlåt):D

Håller mig i Sverige i sommar. Den veckan då det regnar oavbrutet i Mellbystrand, så är jag där:P


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

1
Skriv svar