Iwo Jima i Battlefield 1943 - på film

Medlem

Ser ju riktigt dåligt ut.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

jag tycker det är synd att dom inte gör mer verklighets trogna banor. som tex att dom gör banan som det såg ut på riktit istället för att lägga till en massa skit "suck -_-´). fast man får endel nostalgi vibbar endå

Medlem
Skrivet av darknshy:

battlefield heroes är sjukt dåligt

Du är i fel tråd. Denna handlar om BF1943.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Vad är det för svammel folk drar upp att det ser ut som heroes?
imo ser det ut som bad company bara att det är lite färggladare miljöer och inte öken eller blöta skogar i ryssland.

Iwo Jima var en av mina favoritbanor i BF1942, lär skaffa detta spel till XBOX 360.

Ja, jag fattar inte heller jämförelserna med BF Heroes.
Själv tycker jag att det ser ut som BF1942 fast i Frostbite-motorn och med uppdaterade kartor.
Explosionerna schyssta, men är inte lika snygga som dem i World in Conflict (snyggaste jag hittills sett i något spel), men att dem skulle se cartoony ut? Knappast.

Hur som helst, ska bli riktigt kul att återuppleva Wake och Iwo Jima i den här nya versionen.

Medlem

Lol skruttna människor ni är som klagar. Gå till DICE och be dem ta er och gör spelet bättre då? Va äre för fel på explosionerna ? ser likadant ut som till Bad Company.
Och ni som jämför heroes me det här e ju knasiga i huvet.

Ruttna russin är ni.


signatur

FUBAR

Medlem
Medlem

Lustigt hur folk kan tycka att detta ser ut som heroes. Det är ju som natt och dag. Seriöst... Hur kan folk se detta som Cartoon tecknat? Att dömma spelet för sitt utseende är ju löjligt. Ingen som går efter gameplay nu mera? Skulle ni hellre spela ett spel med feting grafik med ett riktigt fail gameplay?


signatur

dizzid1a. Say What?

Inaktiv

Är det ingen mer än jag som tänker på vad det är för typ av spel, det är alltså ett spel man laddar ner från t.ex. xbox live, om man jämför vad för andra spel det finns där för nedladdning så förstår ni nog hur detta kommer bli. Förvänta er inget bf3 precis:)

Medlem

Jag kommer skaffa det när det kommer till PC, jag klarar inte att spela fps-spel på konsol. Det funkar bara inte... varför inte lägga till stöd för mus/tgb? Är det för mycket begärt?

vaffö ser det blää ut? ser ju verkligen ut dom battlefield -42


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Nostalgi deluxe! Hoppas innerligen att detta spelet har samma känsla som Bf1942 hade - i mina ögon ett av världens bästa spel genom tiderna! )

Medlem
Skrivet av Wolfhammer:

Nostalgi deluxe! Hoppas innerligen att detta spelet har samma känsla som Bf1942 hade - i mina ögon ett av världens bästa spel genom tiderna! )

Så sant som det är sagt.

Inaktiv

Det kunde blivit så bra.. istället för att behålla den roligaste klassen av alla - Medic, så låter dem alla replenisha hälsa i en vad som ser ut som en konsoliserad förenklad version av världens bästa spel - BF1942


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Battlefield ligger mig varmt om hjärtat, Köpte upp mig av BF 1942 blev såld direkt, köpte Vietnamn Extensionet och Road To rome... När BF 2 Kom så blev det ett garanterat köp inklusive alla Extensions som släppts (villket är en heldel)..

Tv-spel är överskattat. Och det jag hoppas är att dom arbetar med en ny stadig BF version enbart för PC!

Medlem
Skrivet av Eottt:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av KlosterKatten:

För mycket action, för lite taktik. Nej tack.

..............................
Sen när har Battlefield & Call of Duty handlat om något annat..

Vill du ha taktik lira clanmatcher?

battlefield och call of duty är 2 helt olika spel som spelas på helt olika sätt

No shit, har spelat bägge serierna sedan de båda startades och äger alla spelen i båda så jo jag vet. Säger bara att klan matcher ger så mycket mer , speciellt i bf vad gäller taktik osv , men även i cod.

Medlem

Förstår mig inte riktigt på Dice, om dom hade släppt ett helt spel istället för bara dessa 3 banorna så hade detta spelet blivit riktigt poppis tror jag. jag minns när jag köpte Bf1942 för ett antal år sedan, då hade ju i princip ALLA testat eller ägde en kopia och älskade det spelet.

Så synd med bara 3 kartor men man kan ju alltid hoppas på att spelet blir så poppis så att dom får tummarna loss och fixar fler kartor och fler spelare som kan spela mot varandra!!!!!!!


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Jag började skaka när jag hörde musiken, jag måste ha fått en alvarlig hjärnskada av BF 1942

Medlem

Ser kul ut. I BF-serien så vill jag gärna se just sådant här, mer lättsam arkad och action.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Avstängd

Grafiken såg lite halverst ut egentligen. Tycker bättre om de screenshots som visas. ^^

Det verkar najs och priset är lågt. Några fler banor hade dock varit önskvärt.

Medlem

Är det nån där ute som hört eller läst något om vad detta spel kräver för hårdvara???

KoP
Medlem
Citat:

Massa gnäll

Känner man sig inte så värst upphetsad över BF1943 är det ju bara sätta sig framför pc'n och spela originalet. Vad är problemet? Finns ingen mening i att göra exakt samma spel 2 gånger.

Medlem

Synd att dom dissar PC bara, så jag skiter nog i detta.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av NympH:

Synd att dom dissar PC bara, så jag skiter nog i detta.

?

Plattformar: PC, Xbox360, PS3

Inaktiv

De släpper ut BF 1943 till PC någonstans i september hade jag för mig. Men annars ser det riktigt snyggt ut, längtar!

12
Skriv svar