Runes of Magic har en miljon registrerade

Robot
Inaktiv
Runes of Magic har en miljon registrerade

När dom här går över till world of warcraft så har blizzard 1 miljon användare till

Hellre lirar man Wow.

Medlem

Mja, detta spel va lite... För mycket av freebee stilen.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

"Gratis" + mmo har aldrig varit en bra kombination av min erfarenhet att säga, leder alltid till gear shops med konstant flöde av nya "premium items" som är bättre än dom förra osv osv.

Sedan tenderar dom att locka en viss typ av människor jag helst slipper för den delen, och med den framsidan och lineage stilen på karaktärerna vet jag mycket väl vilken publik det här spelet lockar.

++

Såg just den här bilden, kolla nere till vänster, tyckte det var ganska kul å se på en screenshot som ska på något sätt representera spelet.

http://www.fz.se/bilder/?id=92849#pagetop

Medlem

when you can't beat them copy them ?

Medlem
Skrivet av burkmopp:

"Gratis" + mmo har aldrig varit en bra kombination av min erfarenhet att säga, leder alltid till gear shops med konstant flöde av nya "premium items" som är bättre än dom förra osv osv.

Sedan tenderar dom att locka en viss typ av människor jag helst slipper för den delen, och med den framsidan och lineage stilen på karaktärerna vet jag mycket väl vilken publik det här spelet lockar.

++

Såg just den här bilden, kolla nere till vänster, tyckte det var ganska kul å se på en screenshot som ska på något sätt representera spelet.

http://www.fz.se/bilder/?id=92849#pagetop

Spelet's Itemshop innehåller bara "buffpotions", permanenta mounts och liknande. Inget gear.


signatur

Lust att lira AoE II på nätet med mig?
Skicka ett PM!

Medlem

Provade en stund, sen sket jag i det, men inte fan gick jag tillbaka till WoW. Det provade jag i 1-2 veckor sen fick jag nog där också. Nu sitter jag o spelar TF2 och www.evony.com vilket är en Civilization-liknande onlinespel.

Medlem

Och jag är en av dom.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Gnäll mer... Spelet är gratis för hels*ke... Jag testade det och är man bara ute efter lite random lvling med polare duger detta alldeles ypperligt... Jag är inte helt obevandrad heller från WoW så försökt inte predika för mig hur bra det är ;>.

Medlem

Håller starkt med liath här... Ni missar att det finns folk som vill lira lite då och då och inte sitta och häcka i timtal i väntan på att se samma jädra sak igen i WOW...

Detta är ett perfekt spel för alla dom som inte viker sina liv till MMO som inte kan sitta och nöta timme efter timme utan bara vill ha en hyffsat spel upplevelse..

Gearsen har faktiskt en bra sak... man kan samla ihop och göra ett epic-set utan att kräkas på allt som händer runt om kring.. kopia av WOW vette fan... eftersom just det spelet ändå är en kopia av Everquest...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

1
Skriv svar