http://www.stoppafralagen.nu/

Inaktiv
http://www.stoppafralagen.nu/
Medlem

Men för fan, använd dom trådarna som finns redan!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Men för fan, använd dom trådarna som finns redan!

..... Driver du med mig?

Medlem

FRA-lagen diskuteras bland annat

här,
här,
här samt
här!

En av trådarna ovan är redan låst, faktum är att den hade nästan exakt samma innehåll som din...

Medlem
Medlem

nu får de ta och räcka med allt tjat om FRA-lagen, halva jordens befolkning vet ju om den snart känns de som.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:

nu får de ta och räcka med allt tjat om FRA-lagen, halva jordens befolkning vet ju om den snart känns de som.

Skojar du? Jag känner ingen som vet vad det är, det är just det som är problemet. Regeringen försöker smyga in den här skiten. Jag kommer fan leda en revolution mot vår jävla riksdag om dom försöker sig på något sånt här. Sverige är på väg åt helt fel håll.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av HinduTimes:
Skrivet av Thumba:

nu får de ta och räcka med allt tjat om FRA-lagen, halva jordens befolkning vet ju om den snart känns de som.

Skojar du? Jag känner ingen som vet vad det är, det är just det som är problemet. Regeringen försöker smyga in den här skiten. Jag kommer fan leda en revolution mot vår jävla riksdag om dom försöker sig på något sånt här. Sverige är på väg åt helt fel håll.

Det står i varje tidning ganska högt upp på sidan, så om de försöker smyga är de verkligen klumpiga.


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem
Skrivet av Mr. G:
Skrivet av HinduTimes:
Skrivet av Thumba:

nu får de ta och räcka med allt tjat om FRA-lagen, halva jordens befolkning vet ju om den snart känns de som.

Skojar du? Jag känner ingen som vet vad det är, det är just det som är problemet. Regeringen försöker smyga in den här skiten. Jag kommer fan leda en revolution mot vår jävla riksdag om dom försöker sig på något sånt här. Sverige är på väg åt helt fel håll.

Det står i varje tidning ganska högt upp på sidan, så om de försöker smyga är de verkligen klumpiga.

Va?
Jag har då inte märkt i vare sig DN eller den lokala tidningen att dom har haft någon notis om det (eller, tidningen här hade en förstasida om det i förrgår, och DN hade en ganska stor artikel om det idag söndag), dom har varit väldigt sega med att upplysa folk rent allmänt dock.

Tillochmed min mor som jobbar på radion visste inte om FRA förens vi diskuterade det vid matbordet för en vecka sen, och hon jobbar med public service!

Så nej jag skulle inte tro att majoriteten vet om vad som röstas om den 17e juni...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Fick precis härtat i halsgropen för just när jag skulle skriva inlägget hörde jag ett surrande ljud fara mot mig och något landade i håret...
Gick försiktigt till badrummet och kollad i spegeln. Då sitter en sån där flygande skalbagge där. Sedan lyfter den med kurs mot badrumslampan... där den nu lapar ljus denna regniga dag?

Meh! Bara hatar sådana överraskningar :evil:

I alla fall... Visst kan man tycka att detta tål upprepas många gånger, men OM man verkligen är intresserad av att förmedla ett budskap torde man också vara nyfiken på om detta inte redan cirkulerar på ett forum i en annan tråd. Missar man detta är man nog egentligen mer intresserad av att vara först om att visa att man är medveten än att man faktiskt bryr sig.
Säger inte att där är så men det är lätt att få den uppfattningen.

Medlem

Finns redan ett flertal trådar om dett ämne ovan. Var god och använd dom.

Tråd låst.

1
Skriv svar