Nio minuter Bioshock 2

Robot
Inaktiv
Nio minuter Bioshock 2

Wunderbar ^^

Inaktiv

Nej, jag gillar inte att man ska spela som en Big Daddy i tvåan.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Älska.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

I WANNA PLAY THAT!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Bah, jäkla feminister och låta Big Daddy < Big Sisters.

Ser fram emot tvåan, men det där med Big Sisters verkar bara överdrivet.

Medlem

Givet köp


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Såg verkligen inte intressant ut tyvärr. Hade hoppats på betydligt mer, dock gillade jag att man äntligen kunde vara ute i vattnet

Medlem

Lika bra atmosfär som i ettan
Synd bara att fysiken är lika dålig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ohh damn dem har fortfarande kvar den harliga stamningen!

Medlem

Ja... vi får väl se. Älskade första, men det här kan nog inte leva upp till namnet riktigt. Hoppas jag har fel.

Medlem

oooh! *ryser* måste köpa!

Medlem

Förstaspelet var ju skitbra, känns som ett givet köp detta

Medlem

nja vettefan, såg ut att vara mycket detsamma förutom att du är bigdaddy med en stor borrmaskin, liksom det blir inte samma sak som i ettan där du listigt fick jaga och döda dom. här blir det i princip inget hot mot dig förstår inte heller hur du kan vara den första när det utspelar sig 10 år senare efter första spelet.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

förstår inte heller hur du kan vara den första när det utspelar sig 10 år senare efter första spelet.

Hur är det konstigt? Den big daddy man spelar var/är en prototyp. Sen har den väl förbättrats genom åren. Om spelet var en bok så har det hänt saker innan första spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Hoppas det blir bättre än första spelet, vilket var roligt i början tills man kom på att man döda samma typ av fiender i hela spelet, om och om och om och om och om och om och om... igen.

Medlem

Vilken stämning när han gick ut på havsbottnen! Mycket av det som visades var bra men big sister är jag lite tveksam till.

Medlem
Skrivet av ace84:

ohh damn dem har fortfarande kvar den harliga stamningen!

Håller me. Det första ja me tänkte på.


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av Lilleputten:

Nej, jag gillar inte att man ska spela som en Big Daddy i tvåan.

Urk, att spela som en Big Daddy i slutet av ettan var helt klart den tråkigaste biten i spelen.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

nja vettefan, såg ut att vara mycket detsamma förutom att du är bigdaddy med en stor borrmaskin, liksom det blir inte samma sak som i ettan där du listigt fick jaga och döda dom. här blir det i princip inget hot mot dig förstår inte heller hur du kan vara den första när det utspelar sig 10 år senare efter första spelet.

Det utspelar sig drygt 10 år innan det första spelet. Det är en Prequel...

Medlem
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av SWEBarb:

nja vettefan, såg ut att vara mycket detsamma förutom att du är bigdaddy med en stor borrmaskin, liksom det blir inte samma sak som i ettan där du listigt fick jaga och döda dom. här blir det i princip inget hot mot dig förstår inte heller hur du kan vara den första när det utspelar sig 10 år senare efter första spelet.

Det utspelar sig drygt 10 år innan det första spelet. Det är en Prequel...

Nejje. Det utspelar sig efter första spelet. Det säger utvecklarna själva

Gen
Medlem
Medlem

Kul att dem faktiskt inte gjorde bara en uppföljare eller expansion som var mer av samma som ettan men lite nya vapen som de flesta gör. Det här verkar ju verkligen vara ett spel som bygger på föregångaren men ändrar vissa spelelement och förutsättningar.
Jag tycker det ser kul ut. Blir ett köp när det kommer.

Medlem

Gillar inte idén med att Big sister är denna super snabba ninjan. Sen när man adopterar en little sister och hon ska harvesta Adam och det kommer så där extremt många fiender varje gång, kommer det bli snabbt enformigt och frustrerande.


signatur

Mucha shaka paka

Inaktiv

1:an var ju tyvärr fruktansvärt scriptat och linjärt. Jämförelse mot vad de själva påstod dvs.

1
Skriv svar