Fotbolls EM: Sverige vs Spanien

Medlem
Fotbolls EM: Sverige vs Spanien

Tror ni vet frågan. Själv tror jag Spanien vinner just för att de har fler bra spelare än Sverige har.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Jag Tror Spanien Vinner!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Cyr
Medlem

Svårt att säga. Jag vill inte säga att Sverige förlorar, så jag säger att det blir lika. 2-2.

Medlem

Spanien är alldeles för kvicka för Sverige.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag vill inte heller säga att Sverige förlorar, så jag säger att Spanien vinner istället.

Vi kanske klarar oss på samma sätt som när vi gjorde 2-0 mot grekland, annars nja.

Medlem

Jag tror det lag som gör flest mål vinner.

Medlem

Blir nog svårt, men inte omöjligt, vi har slagit Spanien förrut.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

1-0 Sverige.


signatur

« Dя.щirus »

Medlem

finns en EM tråd annars..

Medlem

Kan gå lite hur som helst. Jag tror inte att Spanien går mållöst ur matchen, så jag skulle vilja se laget spela för 1-1 men sikta på vinst. Det går inte att försöka stänga en match helt mot detta lag.

Vila trötta nyckelspelare tills rysslandmötet.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

dom flesta har tippat spanien men hey om sverige spelar aggresivt som dom gjorde mot grekland så kan det funka så länge dom inte går tillbaka till svensk fotboll ala tråkig/försvar 100%


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

negativa man kan vara eller. heja på vårat fosterland nu pöjkar och flickor

Medlem

Jag håller såklart på Sverige, men duellen Mellberg/Hansson mot Villa/Torres känns något oroväckande.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

dom flesta har tippat spanien men hey om sverige spelar aggresivt som dom gjorde mot grekland så kan det funka så länge dom inte går tillbaka till svensk fotboll ala tråkig/försvar 100%

Tyvärr måste dom nog behålla lite av det för att överleva denna match. Grekland är inte Spanien.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Youtube-proffs

Jag röstar för Sverige, anledningen är för att de finns inte en match som jag har blivit chockad över utgången.

Jag menar Holland - Frankrike 4-1?
Holland - Italien 3-0 ?
Sverige - Grekland 2-0 ?

ETC.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Spanien helt klart.

Medlem

förlåt mig, men jag tror faktiskt Spanien går vinnande ur denna matchen. bara hoppas på att Zlatan och co överbevisar mig.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Spanien vinner med 3-1.

Inaktiv

Sverige skräller och får oavgjort.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Sverige är väl ett av de här lagen som egentligen kanske inte är så kanonbra men som på något märkligt sätt ofta brukar kunna ge bra motståndare bra motstånd och sen så kan vi sjunka helt mot dåliga lag.

Dessutom så tenderar vi ju faktiskt till att ta oss vidare från gruppspelet.

Spanien har vi ju faktiskt vunnit mot "nyligen" i kvalet, vi förlorade visserligen också. Men nog ska vi väl kunna ge dem en match och faktiskt också vinna mot dem.

Medlem

Spanien vann


signatur

You can't win the game...

Medlem

fan, SKIT också, shiznit åsna pelle långben!"@

nää det var synd.. fan man lackar

Medlem

Sverige spelade faktiskt förvånansvärt bra, synd att dom inte höll in i sista minuten. Men ska jag va ärlig så när dom drog in zlatan efter första halvlek så visste jag att Sverige inte skulle göra någon mer mål.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Kan vi inte hålla oss till den första em-tråden och låsa denna?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Så sveriges viktigaste och kanske svåraste match i detta grundspel förtjänar inte en egen diskussion? Spännande match och tyvärr föll vi. Men tur är väl det iom att jag satte pengar på Spanien.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Så sveriges viktigaste och kanske svåraste match i detta grundspel förtjänar inte en egen diskussion? Spännande match och tyvärr föll vi. Men tur är väl det iom att jag satte pengar på Spanien.

Din svikare !;)


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

inte förvånad hade sagt att spanien skulle vinna trist man inte spelade om pengar men samtidigt glad att landslaget spelade rolig fotboll så trots förlust var det iaf rolig match o kolla på.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Så jävla synd att det inte blev 1-1 då det bara var knappt 1 min kvar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Så här går de om man byter ut dom 3 bästa spelarna och sätter in Rosenberg, fatta att han inte är nå bra!!!

Medlem

Fasen med, men ärligt talat så var Spanien bättre på alla punkter. Ryssland nästa !


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

12
Skriv svar