Lost and Damned ej till PS3

Medlem
Lost and Damned ej till PS3

Tycker det är lite väl kort uttalande. Allt det kan betyda är att det är exklusivt i dagsläget, inte inom en snar framtid.

KoP
Medlem

Trist för dom med PS3. Men det var ju inte oväntat. :/

Medlem

Bara inte Ps3 får exklusiva episoder att daska Microsoft i ansiktet med -_- Exklusiva titlar är så jäkla B


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av KoP:

Trist för dom med PS3. Men det var ju inte oväntat. :/

Ja, det är fruktansvärt trist!
Hade varit kanon att sätta igång med lite GTAIV igen :/


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

microsoft gör vad dom kan för att 360n ska överleva helt enkelt, tyvärr...

Medlem

Föga överraskande. Tråkigt för dom som har PS3 dock.
Blandade känslor, man är ju glad att man har en 360, men tycker synd om de vänner som har PS3

Medlem
Skrivet av elmackonr1:

microsoft gör vad dom kan för att 360n ska överleva helt enkelt, tyvärr...

Vadå för att överleva? Senaste gången jag såg försäljnings siffrorna så verkade det som att det var Sony som låg illa till inte Microsoft eller Nintendo.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Tycker det är lite lågt med episoder "DLC SKA VA GRATIS" som bara ges ut till en plattform, man sviker fansen helt enkelt som inte vill eller har råd att skaffa sig den där plattformen bara för sin fix. Själv sitter man på PC och det är tråkigt i GTA communityn att endast en del får gotta sig med nya uppdrag. Men men... efter det här samt det skrattretande pc versionen av GTA 4 så har rockstar sänkt sig i mina ögon. Samtidigt kan inte sluta beundrar samt förbannar dom varje gång spelar GTA 4 fast får en memmory leak mitt i ett intensivt uppdrag.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv

Sluta klaga. Sony kunde väl gett ett högre pris då? Microsoft har pengar och då kan man göra vad som helst. Det är såklart att det är synd om dom som nu har Playstation 3 och GTA IV. Men ni får väl andra DLC förmodar jag?

Inaktiv

hoppas det blir till pc för det skulle vara roligt till pc

Medlem

Om spelet finns till en konsoll så tycker jag gott och väl att även episoderna ska släppas.

Att ett helt spel är exklusivt är en sak men DLC är bara idioti.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Inaktiv

Ibland kan det vara skönt att ha MS på sin sida.

PS3 användarna borde klaga på Sony lite, vad har de gjort åt saken?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv
Skrivet av Tpiom:

Ibland kan det vara skönt att ha MS på sin sida.

PS3 användarna borde klaga på Sony lite, vad har de gjort åt saken?

ska plattform bolagen ha aktion om DLC? Nej fy rockstar säger jag bara som är giriga och rafflar åt sig pengar från microsoft fast GTA serien har sålt över 65 miljoner exemplar. Samt det extremt dåliga porten till PC är en skandal.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Less QQ more pew pew

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

Om spelet finns till en konsoll så tycker jag gott och väl att även episoderna ska släppas.

Att ett helt spel är exklusivt är en sak men DLC är bara idioti.

Håller helt och hållet med dig. Det var ju samma sak med Tomb Raider Underworld och Fallout 3. Så j*vla typiskt.


signatur

Spelar på: PC, PS3, PS4
PSN ID: dedday

1
Skriv svar