En brutal mängd Killing Floor-material

Robot
Medlem
En brutal mängd Killing Floor-material

Verkar roligt detta liret, ska bli skoj att testa ikväll.
För sketna 13€ verkar det vara mycket spel för lite pengar.

Medlem

Ska bli kul att lira ikväll. Ännu roligare att sen göra egna banor, då unreal engine har den enda map editorn jag kan, hehe.

Medlem

Yup, ska bli nice att testa ikväll, redan inhandlat o klart

Medlem

En brutal mängd otroligt dåliga ljud i detta spel.

edit. Det låter bra när man spelar det själv. Så det är bara på videon det låter skit.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av NympH:

En brutal mängd otroligt dåliga ljud i detta spel.

tack!

för att försvara mig så hävdar jag bestämt att videoarna inte riktigt ger ljudet någon rättvisa. först och främst så är allt i videon i mono, så musik, vapen, VO och Zeds kämpar i samma kanal. i spelet så kommer det låta annorlunda ingame.

utöver det så vettefan vad han som spelade har för ljudkort och inställningar. han hade ingen EAX igångslaget, vilket gör att ljuden inte flyter samman på det sätt dom är ämnade.

edit, och just ja. allt distar som fan.

Medlem

haha, akta er tunga. Man vet aldrig när en spelutvecklare hugger tillbaka i ditt lokala forum. ^^

Men tänker ändå ta chansen här och fråga Xancerman om man kan sänka/stänga av rösterna i spelet, så dem ej krockar med någon som snackar i mic.

Medlem

Ser rätt ball ut!

Medlem

Xancerman, skulle du inte kunna ladda upp ett ljudklipp så man kan höra hur det verkligen låter? Verkar vara ett rätt så roligt spel annars, om inte lite för lätt. Man får hoppas att de som spelar i klippen lirar på easy kanske blir ett köp senare

nj
Medlem
Skrivet av Deragorn:

Xancerman, skulle du inte kunna ladda upp ett ljudklipp så man kan höra hur det verkligen låter? Verkar vara ett rätt så roligt spel annars, om inte lite för lätt. Man får hoppas att de som spelar i klippen lirar på easy kanske blir ett köp senare

Det är sagt att de som spelar kör på normal-svårighetsgraden, men även att de spelat det i några månaders tid (eftersom det är folket som utvecklar spelet som filmat lite ingame) så de har ju lite koll med.

Medlem
Skrivet av Deragorn:

Xancerman, skulle du inte kunna ladda upp ett ljudklipp så man kan höra hur det verkligen låter? Verkar vara ett rätt så roligt spel annars, om inte lite för lätt. Man får hoppas att de som spelar i klippen lirar på easy kanske blir ett köp senare

jag får inte ladda upp material hur som helst.

om svårighetsgraden kan jag bara säga att ibland blir man sjukt överraskad när det kommer clots.

dom en riktiga jävlar på att dyka upp där man minst anar och greppa tag i en.

Om man inte lyckas avvärja dom (och nej, vi har ingen shunt som L4D) så är man mer eller mindre kokt i bajs då det kommer fler och större fiender ganska direkt.

tror dom lirade på normal genom hela sessionen.

Medlem

Inhandlat och förladdat. Nu sitter man bara och väntar på att det ska låsas upp.

Medlem

ni som e sugna på lite co-op kan ju lägga till sealance på steam


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag älskar trådar där utvecklarna själva kan förklara ditt och datt. Tummen upp för att en hel del faktiskt hänger här och kan förklara hur saker verkligen ligger till och varför.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Fenix, addar dig as we speak

fan vilka f*ttor steam är, har stått "This game will unlock in approximately 1 hour" i över 3 timmar

det är inte "approximately" 1 timme.

vad är det som tar sån tid? fixas det buggar eller finslipas det på gameplay?

släpp spelet!!!!!

Inaktiv

Givet köp om man gillar Left 4 Dead, Zombie Panic! Source eller något annat zombie co-op spel


signatur

[b]"I See no God up here..."
Yuri Gagarin 1961

nj
Medlem
Skrivet av MackZ:

Fenix, addar dig as we speak

fan vilka f*ttor steam är, har stått "This game will unlock in approximately 1 hour" i över 3 timmar

det är inte "approximately" 1 timme.

vad är det som tar sån tid? fixas det buggar eller finslipas det på gameplay?

släpp spelet!!!!!

[21:02:45] <Yoshiro> To all just joining us
[21:02:50] <Yoshiro> the channel is moderated meaning you can't talk
[21:02:58] <Yoshiro> we currently do not have an updated ETA on release
[21:03:04] <Yoshiro> we are still working on dedicated server files
[21:03:08] <Yoshiro> please be patient with us

Vilket även påpekats i Killing Floor-forumet borta på Steams webbsida.

Medlem

Försenat flera timmar pga att det inte finns tillräkligt med servrar, tydligen.

Edit: Haha, vafan nj, 4 sekunder snabbare. Precis som Uggla.

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av MackZ:

Fenix, addar dig as we speak

fan vilka f*ttor steam är, har stått "This game will unlock in approximately 1 hour" i över 3 timmar

det är inte "approximately" 1 timme.

vad är det som tar sån tid? fixas det buggar eller finslipas det på gameplay?

släpp spelet!!!!!

[21:02:45] <Yoshiro> To all just joining us
[21:02:50] <Yoshiro> the channel is moderated meaning you can't talk
[21:02:58] <Yoshiro> we currently do not have an updated ETA on release
[21:03:04] <Yoshiro> we are still working on dedicated server files
[21:03:08] <Yoshiro> please be patient with us

Vilket även påpekats i Killing Floor-forumet borta på Steams webbsida.

då ska man inte skriva "1 hour"
då ska man skriva "ni som har köpt spleet i tron om att ni kan spela det snart, FU"

Tyckte det var jäkligt tunga ljud, självklart så fuckar ju flashfilmen upp det lite, sånt får man ha i åtanke.

Efter att bara ha sett filmerna så..

Skitsnygga miljöer.
Välgjorda karaktärer om än lite anonyma.
Animationerna i tredje person får väl det enda riktiga minuset. Det ser ut att vara lite "modkänsla" över dom, om än bra för att vara i den kategorin.
Samt interfacet är ju ruskigt.
Och tunga ljud som sagt, bra respons på vad man gör.

Får se, väntar tills ett demo innan det blir köp.

Medlem

Tänkte bara nämna att jag har nött spelet sen jag vaknade kl 04:00 idag(somnade medans jag refresha steam store, lol), och spelet är faktiskt överraskande addicting. Dock precis som L4D så ska man spela det på hard eller svårare, annars blir det för lätt.

Medlem
Skrivet av Xancerman:
Skrivet av NympH:

En brutal mängd otroligt dåliga ljud i detta spel.

tack!

för att försvara mig så hävdar jag bestämt att videoarna inte riktigt ger ljudet någon rättvisa. först och främst så är allt i videon i mono, så musik, vapen, VO och Zeds kämpar i samma kanal. i spelet så kommer det låta annorlunda ingame.

utöver det så vettefan vad han som spelade har för ljudkort och inställningar. han hade ingen EAX igångslaget, vilket gör att ljuden inte flyter samman på det sätt dom är ämnade.

edit, och just ja. allt distar som fan.

Jag har testat spelet nu, och ljuden är mycket bättre när man spelar det själv

edit, Jävligt nöjd med ljuden i Red Orchestra btw, så jag hoppas på asfeta ljud i Heroes of Stalingrad :heart:

Ljud i spel är ju halva spelupplevelsen.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Ehhh ok, detta var det sämsta spela jag spelat NÅGONSIN, körde hem det på steam, men nu skulle jag inte ens skaffa det pirat. -10p:evil:


signatur

💻 → Asus ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY-HQ008T (Win11, Linux Kali, VM)
🎮 → Fractal Design Define 7 XL Dark TG • Ryzen 9 7900X + Asus ROG Ryujin II • Gigabyte Aorus Radeon RX 7900 XTX Elite • 32GB DDR5 • Gigabyte X670E AORUS Xtreme
🖥️ → Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved 240 Hz QLED
🎧 → AKG K701🖱️ → GLORIOUS MODEL O ⌨️ → CoolerMaster CK721 65%
📞 → NothingPhone 1 "Signaturen är nästan stulen"

1
Skriv svar