Hur man får ut det sista.

Inaktiv
Hur man får ut det sista.

Hur får du ut det sista ur Yoghurtförpackningen eller kaviartuben?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Klippa sönder den och skrapa ut det sista som finns kvar med en sked

Medlem

PUSH N SQUEEZE BABY!
Nä men på kaviar så är det bara att rulla så effektivt som möjligt, för att sedan i slutet trycka så att sidorna kläms sönder, då ska det sista av kaviaren tryckas ut och så har du använt en hel kalles kaviar! GRATTIS!

Yoghurt så har jag ingen aning, sånt käkar jag inte


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Hur får du ut det sista ur Yoghurtförpackningen eller kaviartuben?

Ja, hade just det problemet med yoghurten på frukosten idag... fick fan inte ut allt, men var för trött för att göra nått åt det. Några tips ?


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Varför har du punkt i rubriken, så fult :(.

Men jo det är som dom säger, klipp sönder den och ha en sked i handen.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Youtube-proffs

Eller så är man så fett ELITE och har ingen omtanke till barnen i Afrika, så när första Yoghurten tar slut så ser man till att de alltid finns en reserv


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Eller så är man så fett ELITE och har ingen omtanke till barnen i Afrika, så när första Yoghurten tar slut så ser man till att de alltid finns en reserv

Det låter bra det.
Annars är det bara att köra på med bultsax och sked.


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

Dynamit! snabbt, simpelt, solklart roligt


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Man suger ut det sista ur kaviartuben, tar en sked smör och tar ett bett av en limpa.

Medlem
Skrivet av Werzion:

Dynamit! snabbt, simpelt, solklart roligt

Fail

Medlem

Skaffa en kavel! Sen är det bara att kavla tuben i sann Joakim Von Anka stil
Yoghurtförpackningen får du klippa upp och äta ur. Bara att hälla i flingorna och äta direkt ur förpackningen


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Inaktiv
Skrivet av maniac:

Bara att hälla i flingorna och äta direkt ur förpackningen

Haha helt rätt

Jag gör också det, blir typ godare också x)

Aja det är ju iaf miljövänligt så det är ju bra. Ahha

Medlem
Skrivet av Werzion:

Dynamit! snabbt, simpelt, solklart roligt

Mythbuster style?:D


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Man skapar ett vaccum och utsätter den aktuella förpackningen via öppningen. Lägg gärna in en macka i vaccumbehållaren så är den klar att äta direkt sedan. Lite som kaviar via airbrush.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av maniac:

Bara att hälla i flingorna och äta direkt ur förpackningen

Haha helt rätt

Jag gör också det, blir typ godare också x)

Aja det är ju iaf miljövänligt så det är ju bra. Ahha

riktigt bra tips, ska testa detta


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Man skapar ett vaccum och utsätter den aktuella förpackningen via öppningen. Lägg gärna in en macka i vaccumbehållaren så är den klar att äta direkt sedan. Lite som kaviar via airbrush.

Måste testas!!!:D

men i vanligafall så slänger jag yoghurtförpakningen/kaviartuben
när jag inte får ut nå mera


signatur

You can't win the game...

Medlem

gör som jag, släng å köp nytt, faan inte värt att jobba för att komma åt det sista :/


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

"Dagens I-lands problem"


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Jag använder dammsugare, sedan öppnar jag påsen i dammsugaren och äter.

Medlem
Skrivet av IceMan:

gör som jag, släng å köp nytt, faan inte värt att jobba för att komma åt det sista :/

Exsakt


signatur

You can't win the game...

Medlem

Kaviar är jag ingen flitig användare av, men yoghurten.. Då brukar jag helt enkelt hålla förpackningen upp o ner och börja klämma i botten på den för att sedan fortsätta mot locket. När jag inte får ut mer tar jag en sked och gräver ut det jag kan, sedan slänger jag den. Tänk på att denna process tar ca 10 sekunder för mig, mer är förpackningen inte värd.:)


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Eftersom jag är överdrivet snuskigt riktigt rik så kastar jag de överblivna resterna!!

Medlem
Skrivet av Oddman:

Kaviar är jag ingen flitig användare av, men yoghurten.. Då brukar jag helt enkelt hålla förpackningen upp o ner och börja klämma i botten på den för att sedan fortsätta mot locket. När jag inte får ut mer tar jag en sked och gräver ut det jag kan, sedan slänger jag den. Tänk på att denna process tar ca 10 sekunder för mig, mer är förpackningen inte värd.:)

Va slänger du skeden!!!???

haha:P


signatur

You can't win the game...

Medlem
Skrivet av lillaiwazz:
Skrivet av Oddman:

Kaviar är jag ingen flitig användare av, men yoghurten.. Då brukar jag helt enkelt hålla förpackningen upp o ner och börja klämma i botten på den för att sedan fortsätta mot locket. När jag inte får ut mer tar jag en sked och gräver ut det jag kan, sedan slänger jag den. Tänk på att denna process tar ca 10 sekunder för mig, mer är förpackningen inte värd.:)

Va slänger du skeden!!!???

haha:P

Märkte också att han skrev så, hahaha.

Medlem
Skrivet av Donqen:
Skrivet av Sipmo:

Hur får du ut det sista ur Yoghurtförpackningen eller kaviartuben?

Ja, hade just det problemet med yoghurten på frukosten idag... fick fan inte ut allt, men var för trött för att göra nått åt det. Några tips ?

3 tips, skärsönder förpackningen och skrapa bort det sista, tugga på förpackningen eller köpa ny yoghurt.

Inaktiv

men Ring till fråga Bertil så kan han nog ge dig ett jätte bra svar
han har också bra tips på hur du kan göra sololja av yoghurt

Medlem

Push it:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Det finns ett knep för att få ut precis allting ur t.ex. en kaviartub. Vad du behöv är:
1. en plan yta
2. en kaviartub (testet har bara utförts på Kalles Kaviar. Jag står inte för några som helst skador som kan tänkas uppkomma om man använder tub av annan tillverkare.)
3. En degkavel.

Så här gör du:
Placera tuben på den plana ytan, se till så att den ligger ordentligt, med korken vänd bort ifrån dig. Tag sedan kaveln och kavla försiktigt men bestämt nedifrån och upp. Detta steg måste ibland upprepas en till två gånger för att allting ska komma ut.

(Klockan är två på natten, jag måste underhålla mig själv!)

1
Skriv svar