PS3 uppdaterad - version 2.76

Robot
Medlem
PS3 uppdaterad - version 2.76

Mer uppdates


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Stöd för mer filformat.
Möjligheten att komma in på sin PS3 via datorn och lägga över filer.
Ebook reader.
Gratis glass till alla som äger en PS3.

Medlem
Skrivet av Hr Hamwich:

Stöd för mer filformat.
Möjligheten att komma in på sin PS3 via datorn och lägga över filer.
Ebook reader.
Gratis glass till alla som äger en PS3.

Nice! Jag älskar glass!

Medlem

Matroska stöd (slippa PC mediaserver streaming)
Cross game voice chat
Bättre in-game XMB

Medlem

Fan, jag vill också ha mer glass! Fast jag käka iåförsig förut, kulglass, banan/choklad & Vanilj/polka, det är fan bra grejer.


signatur
Medlem

Möjligheten att installera program eller aps kanske man kan kalla det. Typ messenger skype och annat kul så ps3an blir lite mer användbar än bara till att spela och kolla på bluray som är det ända jag gör idag på den. Men glass vore najs det med =D

Medlem

MKV och att kunna mounta som nätverksenhet för filöverföring är självklara uppdateringar och har redan tagits upp här :). Vad gäller MKV är det ju tal om divxcertifiering osv men samtidigt så vill dom väl inte stödja piratandet som skulle explodera med stöd för den containern. Ang att komma åt ps3an från datorn. Jag tror inte att Sony gärna vill avslöja för mkt om detaljerna i sitt filsystem (också av piratflrebyggande syfte) vilket antagligen skulle behövas om man ska kunna mounta hårdisken i nätverket. Detta är ju inte fakta utan bara något jag antar.

Jag vet inte om detta är ett problem som endast jag själv lider av men jag skulle vilja se stabilare trådlöst nätverk. Den tappar uppkopplingen till PSN och kör jag med WPA så får jag DLNA protokollfel hela **** tiden . Kan mycket väl ha med min egna router eller mediaserver att göra men de är ju inte direkt extrema lågprisare. Mottagningstyrkan på ps3an ligger iaf runt 80% å då borde det vara stabilare.

Medlem

Party system och bättre online funktioner!
Saker som gör att jag gladeligen betalar för Xbox live.

Medlem

Flera slacks videotyper!!

Medlem

Ser gärna mkv stöd men då måste dom också lägga till stöd för ntfs enheter, eftersom att mkv filerna är för stora för fat32

Medlem

Stöd för MKV filer
Mer och bättre släpp på Playstation Store för PS3'an
Fler och roligare spel

Drömma kan man ju alltid, man lär ju inte få se nåt av ovanstående i alla fall


signatur
Medlem

PS3:an har ju stöd för MKV indirekt om man kör med PS3 Media Center på datorn och ansluter via nätverket, se till att köra sladdat bara och inte wi-fi för då hackar det en hel del.

1
Skriv svar