Twittrare bjuder på rykten inför E3

Robot
Inaktiv
Twittrare bjuder på rykten inför E3

Coolt!

Medlem

när MGS4 kommer till ps3 då kommer jag att strippa på min blogg


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

du menar xbox360? MGS4 är redan ute till PS3 så börja strippa!

Medlem

Ja det ryktas ju om att rykten är felriktad och inte alltid riktiga, så vi får väl se till att inte ryckas med!


signatur
Medlem
Skrivet av MacNille:

när MGS4 kommer till ps3 då kommer jag att strippa på min blogg

Daggs att börja strippa nu då ?

Medlem

Oxide? Får mobile games vibbar av den titeln av någon anledning. Nytt iphone spel kanske?

Medlem

Det kommer inte vara MGS4 utan Tornado Outbreak till wii, ps3 och xb360, se bilden nedan som är en "tease" om nya spelet. Inget i bilden är i närheten av MGS4 utan mycket väl ser ut som Tornado outbreak. Den 18:e kommer vi få veta.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

^- Är det bara jag som ser att molnen ser ut som en människa som ligger ner? Ska finnas ett ufo med på den där bilden har jag hört någonstans.

Medlem

tar inget på allvar förrän det är officiellt, inte lönt att spekulera....

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Är det bara jag som ser att molnen ser ut som en människa som ligger ner? Ska finnas ett ufo med på den där bilden har jag hört någonstans.

Det gör det faktiskt.

Mgs4 till xbox, kan final fantasy komma till xboxen så varför inte mgs.

Inaktiv
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Är det bara jag som ser att molnen ser ut som en människa som ligger ner? Ska finnas ett ufo med på den där bilden har jag hört någonstans.

Det gör det faktiskt.

Mgs4 till xbox, kan final fantasy komma till xboxen så varför inte mgs.

För att spelet innehåller 32gb cutscenes. Bluray skivan är knökfull med saker. Det är sånt som Xboxen bara kan drömma om. De skulle få ta ner grafiken för att spara lite plats, ta bort alla voice actors och korta ner spelet 40% då kanske det får plats, knappast på 1dvd men iaf.
Och för den delen så kommer det finnas mer saker till FFXIII på PS3 än Xbox, så som val av språk.

1
Skriv svar