Söker en Gamer.

Medlem
Söker en Gamer.

Tjenare alla glada! Jag är en 14 åring som spelar ungefär allt hela dagarna Nu söker jag någon som spelar ofta. Detta är några av spelen som jag har: Css, Crysis, Guild Wars, Company of Heroes, (har dom flästa spelen som valve har gjort), Gmod10, Rainbow Six Vegas 2 och en massa mer

Jag mappar ochså på crysis så om ni kan mappa lite eller skinna så kanske vi kan gjöra en mod eller något

Det enda kraven som jag har är att ni ska vara över 13 och Ha skype och Headset.
That's all Gott folk!
Hoppas jag hittar någon gamer!

Cya!

ps. Sry för stavfel :S

Inaktiv

Det är inte hälsosamt att spela ungefär allt hela dagarna, det är bättre att du håller dig till ett spel och blir riktigt bra på det istället.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Nej absolut inte! många spel hela tiden gör att man har kul


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Hehe Men iaf... Är det någon här som är sugen för att snacka och spela? IceMan kanske?

Medlem

söt kontaktannons

Medlem

Jag använder Skype för att snacka så ni vet

Medlem

Jag är ute ibland och badar och så men mesta delen är jag vid datorn... Men är det ingen här på Fz som är en gamer eller?

Medlem
Skrivet av Johan3043:

Jag är ute ibland och badar och så men mesta delen är jag vid datorn... Men är det ingen här på Fz som är en gamer eller?

Alla på FZ är gamers, men om du vill hitta någon att spela med så rekommenderar jag dig snarare att hoppa in på #FZ @Quakenet. Dvs Fragzones IRC-kanal, det blir nog enklare där :).

Medlem
Skrivet av Famest:
Skrivet av Johan3043:

Jag är ute ibland och badar och så men mesta delen är jag vid datorn... Men är det ingen här på Fz som är en gamer eller?

Alla på FZ är gamers, men om du vill hitta någon att spela med så rekommenderar jag dig snarare att hoppa in på #FZ @Quakenet. Dvs Fragzones IRC-kanal, det blir nog enklare där :).

Och sen så är du ju 14 år, en global hat-ålder på internet


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Spela allt?
Använder Skype?
Över 13?
Mappa?

...Vaaa?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

..NOT

Snälla använd inte skype för guds skull.

Använd typ Ventrilo 2.0.3?

Själv så ska jag börja spela i Division 6 på Counter-STrike Source inom ett tag med min clan.

Men tipset är att använda Ventrilo..

Skicka PM till mig om du vill ha en egen kanal på våran ventserver

Inaktiv

Wow! Skype råkar regera över alla andra kommunikations-program. Ventrilo använde man när man var 400,000 pers som ville prata i lågupplöst monoljud.. typ.

Jag kan spela några World in Conflict matcher helt klart. Räkna dock inte med att jag är duktig.

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Det är inte hälsosamt att spela ungefär allt hela dagarna, det är bättre att du håller dig till ett spel och blir riktigt bra på det istället.

"If one wants to truly own, one must own in all games"

Inaktiv
Skrivet av Tony:
Skrivet av Sipmo:

Det är inte hälsosamt att spela ungefär allt hela dagarna, det är bättre att du håller dig till ett spel och blir riktigt bra på det istället.

"If one wants to truly own, one must own in all games"

hehe, Pure_Pwnage_104.avi


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Jag vill gärna lira COH:up:.

Medlem

Kan tänka mig att spela en del med dig.

Adda min msn så kan vi diskutera mer.

Inaktiv

Har addat dig men jag måste ladda ner uppdateringen via steam först:(.

Medlem

Jag letar fortfarande efter en ( Eller fler ) Gamer(s)
Addade dig ZereCool på msn Ser fram emot att spela med dig

Medlem

Du borde skaffa IRC klienten mIRC, använd Quakenet och gå in i kanalen #fz , där finns det många som säkert vill lira med dig och mycket enklare att dra ihop något


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Brain:

Fan det är ju sommar nu grappen! Ut och bada o lek.
Mycket roligare än att sitta inne och spela allt hela tiden.


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

Jag har mIRC men orka Letar här istellet ^^

1
Skriv svar