Mer om Team Fortress 2-uppdateringen.

Robot
Medlem
Mer om Team Fortress 2-uppdateringen.

Är ju sinnessjukt va grejor de släpper till tf2. räcker gott och väl till 2 expansioner om det vore andra utvecklare. Valve ger oss allt gratis. Och det verkar ju inte som om de räds för att tänka nytt heller

Medlem

Tur man kan köra vanilj om man inte vill ha sitt TF2 som ett World of Fortress. Stats, Items, Levels och annat är ju bedrövligt.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

awesome


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Det är inte lite som man har fått till TF2!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Dom nya banorna ser bra ut.

Nya goldrush verkar fränt:D


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Yahoo! Skönt med uppdatering till snipern.

Medlem

Det här är ett bevis på att valve faktiskt ÄR bäst!

Medlem

Smart drag av Valve att komma med lite småuppdateringar då och då och int släppa allt på en gång.
Det förlänger spelets livslängd avsevärt.
Köpte Orange box när det kom. Men har knappt spelat TF2. Bara Half-Life och Portal.

Inaktiv

Älskar valve <3. Detta visar ju att sniper updaten snart är här också, eftersom när det kom nyheter till Scouten så var den bara veckor iväg. Hoppas jag.

Grafikfejs
Paradox Interactive

Om man gillar TF2 bör man snarast bege sig till www.onlinegamer.se Där finns ALLT av värde.


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Avstängd

Najs! Valve <3! Pilbågen verkar skitkul. Får mig osökt att tänka på armborstet med de glödande armeringsjärnen i HL2.

Medlem

denna gamemoden verkar lovande

Medlem

hoppas dom släpper en ny "meet the..... video" när dom ändå håller på

ska bli spännande o se hur razorback funkar också, och framförallt hur man tar sig runt den. Som Spy så ser jag mörka moln vid horisonten .

Medlem

Efter att ha läst bloggen på www.teamfortress.com kan jag bara säga en sak: THAT GAME UPDATE IS A SPY!

Inaktiv

Lite synd med det nya specialvapensystemet. Känns ganska obalanserat när en kompis får tre av ett av det bästa vapnet medans jag inte får något : /

1
Skriv svar