Stockholmsresa! 2 TIMMAR GO!

Youtube-proffs
Stockholmsresa! 2 TIMMAR GO!

TJENA! Drar detta snabbt. Spontanhelg i Stockholm, åker idag kommer hem Lördag eftermiddag.

VAD ska jag göra på Fredagen? Vilka ställen ska jag besöka och vad ska jag undvika, var kan jag handla coola saker eller vilka häftiga landmärken finns de?

Jag ska vara där helt själv då vännen jag åker med ska göra annat. Hängde på av ren tristess!

HJÄLP!

Och med 2 timmar GO menar jag att jag ska åka om 2 timmar


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Vad gillar du att göra? Museum eller vad?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

kom på något. Undvik vägar, de är fulla med fulla studenter


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Jag tycker du ska åka till norrland istället, mycket bättre och trevligare folk, och så har vi högakusten-bron! \o/
Nej men ärligt så... vet jag inte riktigt vad du kan göra, kan du inte hänga på polaren din på vad han ska göra?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Youtube-proffs

Haha Nej de kan jag inte, han ska göra saker som jag gör med andra tjejer.

Hur som helst, ska kolla runt bara, shoppa lite o sånt tjafs, kolla saker etc.. hade velat se lite hur staden ser ut o vad fan som är så jävla gött me den


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Sätta sig på tunnelbanan, hoppa av varannan och sätta sig på en ny är alltid lika kul, glöm inte bort att stirra på folk och alltid lämna en väska bakom dig så kan du nog ha kul hela helgen (eller, så länge tills polisen får tag på dig)

Det finns faktiskt väldigt många bra affärer i stockholm, bra second-hand affärer (även om myrorna är löjligt dyrt, typ full-pris på begangnade kläder .p)
Finns även väldigt många bra resturanger, tyvärr så har jag sånt uselt minne att jag inte kan komma ihåg var dom låg eller vad dom bar för namn.

Använd första halva dagen till att utforska möjligheterna, sen så ska du ha lite pejl på vart allt ligger


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Gå vilse. Det har jag gjort på fyllan. Det var en intressant kväll/natt måste jag säga.

Inaktiv

Kapa tåget och åk till Göteborg!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

ska också till hufvudstaden idag men bara på min färd mot peking!

Youtube-proffs

Stockholmsresan var total success.. Silken stad, silket liv. Jag älskar de.. ! ska redan tillbaka om .. 18 dagar! eller nej nu e de 17!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Medlem

hmm dum fråga men vad siktade du på egentligen ?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Youtube-proffs

Den vackra tjejen såklart


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Den vackra tjejen såklart

nämen!:D

Medlem

Nu när du har varit i stockholm kan du ta en sväng till Halland och jobba på solbrännan:D Fast snart kommer det vara fullt med massa undomar på stranden så det är nog bäst att du inte kommer;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Den vackra tjejen såklart

Rawr, tjej i uniform...


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

1
Skriv svar