Se filmklipp från Prince of Persia-filmen

Robot
Inaktiv
Se filmklipp från Prince of Persia-filmen

Holy Shit! Jake har tränat upp sig ordentligt sen Darko.

Verkar bli bättre film än vad jag trott från början.

Medlem

Worst.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Nice! Ser grym ut. Blir väl en biobiljett till den om det går


signatur

Rawr

Medlem

Tycker de skulle ha kört med den riktige persiske prinsen som faktiskt kunde akrobatik, perfekt engelska och var skådis... Varför en Amerikan som persisk träl...

Medlem

Passiv optimism tills vidare verkar det bli, vem vet, förr eller senare så måste ju spelfilmer lyckas


signatur
Medlem

har då aldrig varit speciellt inne i den här i serien, men den här filmen kommer jag nog rent av att gå å se på bio.

Har nog inte kört ett enda prince of persia spel förutom en demo när jag var en knatte.

Medlem

Hyfsad regissör, samma som gjort Harry Potter rullarna. Kanske kan bli något...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:

Hyfsad regissör, samma som gjort Harry Potter rullarna. Kanske kan bli något...

hahahahaha!!! säg inte så, snälla!

Medlem

who knows, might be good
fast imo drom regissoren borde ju varit han som gjorde indiana jones filmerna dara

Medlem
Skrivet av Plommon:
Skrivet av Exeron:

Hyfsad regissör, samma som gjort Harry Potter rullarna. Kanske kan bli något...

hahahahaha!!! säg inte så, snälla!

Jag är absolut inte någon Potter-fan och har bara sett två av filmerna.

Men inte är det väl dåliga filmer? Inget märkvärdigt, men inte alls dåliga... Vad är det du reagerar så kraftigt på?

Medlem

ja det ser ju faktiskt ut att bli riktigt jävla dåligt.

han passar ju verkligen inte in, som att ha mr.t som neo eller något.
fan va synd på ett koncept som ändå kunde blivit bra.

Medlem

Lär bli lika dålig som Troja med brad Pitt... men man skall väl inte helt döma ut filmen innan man sett den.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Exeron:

Hyfsad regissör, samma som gjort Harry Potter rullarna. Kanske kan bli något...

han har regisserat en av HP filmerna ? .


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

Verkar bli en grym film, måste lira igenom spelen nu så man har en aning om vad det handlar om ;P

Medlem
Skrivet av Plommon:
Skrivet av Exeron:

Hyfsad regissör, samma som gjort Harry Potter rullarna. Kanske kan bli något...

hahahahaha!!! säg inte så, snälla!

Att försöka rädda din "manlighet" på det sätta gör bara att du ser ännu mer barnslig ut.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Dinskugga:
Skrivet av Exeron:

Hyfsad regissör, samma som gjort Harry Potter rullarna. Kanske kan bli något...

han har regisserat en av HP filmerna ? .

Jo, han har regisserat Goblet of Fire, men jag vill hellre minnas honom som snubben som gav oss Donnie Brasco och Fyra bröllop och en begravning!


signatur
Medlem

Ingen favvo skådis direkt men han verkar ändå som gjord för rollen som prinsen utseende mässigt iaf.

KoP
Medlem

Kanske kan bli något. Bruckheimer är ju inte direkt känd för att producera floppar.

Medlem

jag tror den kommer bli dålig :/

Inaktiv

Jake passar absolut into som PoP.

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Ingen favvo skådis direkt men han verkar ändå som gjord för rollen som prinsen utseende mässigt iaf.

Inte alls.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Är inte Jake lite väl biffig för att gestalta prinsen, Borde vara lite mer åt det smidiga hållet.

Inaktiv

Som en PoP fan så kan man ju säga man alltid kommer att sakna perfektionen i sands of time och att man gärna vill ha det som film men å andra sidan är man bara glad att det görs en film med en stor buget och bra regissör.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Sands of time var långt ifrån perfektion. Passiv optimism för min del. Det är ju spelfilm men det är också någorlunda vettig regi. Hipshot kanske vill vidarutveckla varför detta skulle bli den sämsta filmen när de visar 2-3 sekunder som går in i filmen?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Citat:

Jerry Bruckheimer har en film löst baserad på Prince of Persia: The Sands of Time på väg.

Där har vi det största problemet med i stort sett alla filmer som har sitt ursprung i spel. Jag håller mig mycket skeptisk till att detta kan bli något annat än ett misslyckande.

Inaktiv

Alla vet att den riktiga orginalprinsen är blond samt bär vit särk och inte ser ut som en hemlös rastafari!

Medlem

Inte särskilt lik, nej

Medlem

kan ju vara bättre att visa en bild från spelet som filmen bygger på istället.

tycker själv att Mr. Gyllenhal är rätt så lik


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Verkar tyvärr bli en Uwe Boll film...

12
Skriv svar