Medlem

sjukt roligt match att titta på.. holland var helt klart värda segern

Redan nu lite nervös inför matchen i morrn, fyfan vad kul det ska bli

Medlem

Håller med, fantastiskt spel av Holland. Dom har alltid varit mina favoriter efter Sverige

Sen tycker jag att UEFA borde ta tag i och bestraffa Italien för deras löjliga försök att fuska till sig frisparkar. All heder till van Nistelroy som inte försökte filma till sig en straff trots att han troligtvis skulle ha fått det om han försökt.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Fan jag visste att holland hade ett sjukt bra lag i år, men att de skulle spela så här bra trodde jag inte.

Van Nistelrooy försökte allt några gånger han med, men i såna lägen har han alltför stort målsinne för att tänka på att ramla.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv
Skrivet av Rissan:

Sen tycker jag att UEFA borde ta tag i och bestraffa Italien för deras löjliga försök att fuska till sig frisparkar...

Visst tycker man det, men man ska veta att de spelar i Serie A och där har de en annan bedömmning. Många av de filmningarna skulle innebära frispark i Serie A. Tror att UEFA isånna fall borde straffa hela Seria A/ Italiens dommarkår isånna fall...

Själv så är jag inte så säker på att det kommer gå bra för Sverige längre. Har nämligen fått lite "insider-info" om läget i Svenska landslaget. Sverige är tydligen uppdelat i tre olika läger/grupperingar där endast ett fåtal (däribland Zlatan) tror och vill vinna. De andra grupperingarna består av de som nöjer sig med oavgjort och de som inte har bestämmt sig / vet vilken grupp de ska tillhöra.

Hur fan kan ett lag vinna något om inte alla har samma målsättning???

Medlem
Skrivet av Picke:
Skrivet av Rissan:

Sen tycker jag att UEFA borde ta tag i och bestraffa Italien för deras löjliga försök att fuska till sig frisparkar...

Visst tycker man det, men man ska veta att de spelar i Serie A och där har de en annan bedömmning. Många av de filmningarna skulle innebära frispark i Serie A. Tror att UEFA isånna fall borde straffa hela Seria A/ Italiens dommarkår isånna fall...

Själv så är jag inte så säker på att det kommer gå bra för Sverige längre. Har nämligen fått lite "insider-info" om läget i Svenska landslaget. Sverige är tydligen uppdelat i tre olika läger/grupperingar där endast ett fåtal (däribland Zlatan) tror och vill vinna. De andra grupperingarna består av de som nöjer sig med oavgjort och de som inte har bestämmt sig / vet vilken grupp de ska tillhöra.

Hur fan kan ett lag vinna något om inte alla har samma målsättning???

Och vart ifrån kmr den "inside infon" ?

Inaktiv
Skrivet av karbon:
Skrivet av Picke:
Skrivet av Rissan:

Sen tycker jag att UEFA borde ta tag i och bestraffa Italien för deras löjliga försök att fuska till sig frisparkar...

Visst tycker man det, men man ska veta att de spelar i Serie A och där har de en annan bedömmning. Många av de filmningarna skulle innebära frispark i Serie A. Tror att UEFA isånna fall borde straffa hela Seria A/ Italiens dommarkår isånna fall...

Själv så är jag inte så säker på att det kommer gå bra för Sverige längre. Har nämligen fått lite "insider-info" om läget i Svenska landslaget. Sverige är tydligen uppdelat i tre olika läger/grupperingar där endast ett fåtal (däribland Zlatan) tror och vill vinna. De andra grupperingarna består av de som nöjer sig med oavgjort och de som inte har bestämmt sig / vet vilken grupp de ska tillhöra.

Hur fan kan ett lag vinna något om inte alla har samma målsättning???

Och vart ifrån kmr den "inside infon" ?

Trot eller ej, men självaste Zlatan själv...
...eller rättare sagt, Zlatans coach.

Medlem

4-1 till Spanien dårå. Hat trick från David Villa. Underhållande match.

Pirrigt inför Sverige matchen...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

4-1 till Spanien dårå. Hat trick från David Villa. Underhållande match.

Pirrigt inför Sverige matchen...

Håller med... sitter själv å peppar, lyssnandes på "EM's viktigaste låt" (?)

Medlem

Och vart ifrån kmr den "inside infon" ?[/quote]

Trot eller ej, men självaste Zlatan själv...
...eller rättare sagt, Zlatans coach.[/quote]

Ok så du känner zlatan lr hans personliga coatch?, tror knappast dem skulle läcka nån sådan info...

Medlem
Skrivet av Picke:
Skrivet av Rissan:

Sen tycker jag att UEFA borde ta tag i och bestraffa Italien för deras löjliga försök att fuska till sig frisparkar...

Visst tycker man det, men man ska veta att de spelar i Serie A och där har de en annan bedömmning. Många av de filmningarna skulle innebära frispark i Serie A. Tror att UEFA isånna fall borde straffa hela Seria A/ Italiens dommarkår isånna fall...

Inte mig emot, då kanske Serie A skulle bli roligt att se på om dom slutade med det, för närvarande håller jag mig mest till Premier league, La liga och Champions league. UEFA skulle ju vara hårdare mot filmingar sades det innan EM.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Inte mig emot, då kanske Serie A skulle bli roligt att se på om dom slutade med det, för närvarande håller jag mig mest till Premier league, La liga och Champions league. UEFA skulle ju vara hårdare mot filmingar sades det innan EM.

Du är en vis man


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Inaktiv
Skrivet av karbon:

Och vart ifrån kmr den "inside infon" ?

Skrivet av Picke:

Trot eller ej, men självaste Zlatan själv...
...eller rättare sagt, Zlatans coach.

Ok så du känner zlatan lr hans personliga coatch?, tror knappast dem skulle läcka nån sådan info...

De har inte läckt den info'n, det är jag som gör det...
Sen så har jag inte sagt att jag känner vare sig Zlatan lr hans coach. Det är det du som säger...

Så du tror mig inte...? Helt ok för mig, då jag ångrar mig lite att jag skrev det överhuvudtaget

Medlem

Så...0-0. Sverige har en liten chans att vinna ändå.

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:

Så...0-0. Sverige har en liten chans att vinna ändå.

Jag hoppas att "vi" förlorar så att febern lägger sig lite. Det eller att tv4-sändaren blåser ner.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av JakeTheSnake:

Så...0-0. Sverige har en liten chans att vinna ändå.

Vadå "liten chans"???
Snarare att vi har en stor chans att vinna. Det är ju vi som för matchen. Bara Henke vågar skjuta i andra halvlek istället för att försöka passa...

Medlem

ser ju jävligt lovande ut d här tycker jag
mer händelserikt än vad jag är van att se sverige spela iaf

Medlem

sa ju att det såg lovande ut

Inaktiv

Sverige hade kvalitén denna match. Bra jobbat Ibra och hansson!

Andersson och Ljungberg hade kunnat prestera bättre och willhemsson blev ju skadad -_-


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

Medlem

Här ska det firas!!!!!!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Så jäkla gött med vinst... Zlatan och Hansson +1.
Var det inte grekerna som vann em senast ?


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

YES!, det där satt skönt. Så jävla skönt att det lossnade för Zlatan, får hoppas att han öser in lite baljor nu!

Synd att Chippen vart skadad dock

Medlem
Skrivet av Donqen:

Så jäkla gött med vinst... Zlatan och Hansson +1.
Var det inte grekerna som vann em senast ?

Jo det stämmer dom vann senast i portugal.

Medlem

JAAAAAAAAAAAA!!!

Vilken härlig jävla match, med bra spel från sverige och taktiskt skickligt. Alla lagerbäck-kritiker kan slänga sig i väggen, han har tagit Sverige längre än någon annan. I samma vägg kan även alla "Sverige förlorar ju ändå mot Grekland/Sverige åker ju ut direkt" slänga sig, alternativt gå i ide tills EM är slut.

Jo Donqen, med hjälp av rå taktik, tungt försvarsspel, genomarbetade fasta situationer och lite flyt vann Grekland senast. Men nu så ser alla lag till att ha koll på deras spel, så det lär inte hända igen.

Chippen verkade få en smäll mot vaden och lite kramp, sånt gör snabbt över med lite vila+träning. Även om jag hellre ser Sebastian Larsson på hans position.

Henke och Zlatan fungerade mycket bra, nu har dom spelat den här matchen ihop och nu borde dom veta vart dom har varandra, det ska bli spännande att se dom den 14:e!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Chippen verkade få en smäll mot vaden och lite kramp, sånt gör snabbt över med lite vila+träning. Även om jag hellre ser Sebastian Larsson på hans position.

dom sa väl att det var en bristning som kan ta 3-6 veckor (eller nåt sånt) att läka. så d blir nog inte mkt mer em för hans del :\

Medlem
Skrivet av karbon:
Skrivet av Donqen:

Så jäkla gött med vinst... Zlatan och Hansson +1.
Var det inte grekerna som vann em senast ?

Jo det stämmer dom vann senast i portugal.

Jomen, det finns nog inget annat lag som kan spela en så otroligt tråkig grisfotboll som grekland.

edit: angående chippen's "skada", om det nu är någon, så kan jag bara hålla med HinduTimes att Sebastian Larsson gärna får hoppa in på hans plats.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

GRATTIS SVERIGE!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

GÖTT SVERIGE

Hoppas Sebastian Larsson får komma in nu som är minst lika bra.

Medlem

sorry dubbelpost


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

sorry dubbelpost

Redigering ?!


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Helt underbar match alltså

Zlatans mål var riktigt snyggt måste jag säga

Skriv svar