Trådlösa mikrofoner till SingStar

Robot
Trådlösa mikrofoner till SingStar

Kan trådlösa mikrofoner frälsa Singstar-utövarna och råda bot på hemskheten i vissas stämmor? Vi levererar ett sjungande utlåtande.


Medlem
FZ testar trådlösa Singstar-mikrofoner

Bra att dem gör trådlösa nu. Mina gamla är sönder p.g.a. att sladden är något fel på.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

tycker ni kunde skrivit något om batteritiden!


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

tycker ni kunde skrivit något om batteritiden!

Batteriladdare is your friend!

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=90840012

Medlem

Har själv köpt Singstars trådlösa Mickar. (dock såg inte förpackningen ut som bilderna visade)
Haft dem nu i c.a 1 månad & e kalasnöjd.

Tycker själv att det är bättre ljud i de trådlösa.
Har själv inte behövt byta batterier ännu,, men som rudeboystig skrev,, köp uppladdningsbara.
Har ett par reserv liggande om de skulle ta slut.

Sedan skrev han om lagg.
Själv när jag kalibrerade de trådlösa fick jag 10ms i latens, medan jag hade 90ms med de gamla mickarna med sladd

Räckvidden tycker jag inte heller e nått att klaga på. Om det nu e 10 meter som det står,, Hur många står 10meter från sin TV & sjunger?
Provade själv när jag sjöng med tjejen att gå ut i köket & sjunga och fungerade jättebra.

Det jag vill flagga för är att dessa är lite större & tyngre. Jag själv tycker de är skönare att hålla i medan tjejen tycker de e förstora + blir trött i armen när man sjungit en kväll

Medlem

Trådlösa micar finns bara till PS3 right? Annars skulle min syra vilja ha ett par trådlösa micar men hon kör Singstar på en hederlig PS2.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Trådlösa micar finns bara till PS3 right? Annars skulle min syra vilja ha ett par trådlösa micar men hon kör Singstar på en hederlig PS2.

Skall fungera till både PS2 & PS3
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=65371&lan...

Medlem

hardboiled15: Erkänn, du läste inte artiklen. Du missade då varför micarna fick lite sämre betyg m.m.

Medlem

Synd att de inte är lika snygga som Lips! fast det har väl med formatet att göra antar jag :x


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

ptr
Medlem

Bara jag som finner det fantastiskt att det här kommer först nu? Vad fan tänkte dom med, inte så att tekniken inte funnits förrens nu.

Medlem

Lite sugen man e att köpa dessa mikrofoner och singstar svenska hjältar som nyss släpptes.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

har själv funderat på byta ut sladdmickarna jag har, men när jag har tittat på dom sladdlösa i butik har dom kostat 5-600 spänn vilket jag personligen tycker är rättså mycket när man redan har mickar... Och för att referera till vad qorra sa om mickarnas utseende så tycker jag iallafall att singstar mickarna är mycket snyggare. Och jag tycker det är synd att microsoft alltid gör så fula handkontroller/tillbehör osv. osv. Dom borde kunna göra bättre ifrån sig på den fronten (också).

Medlem

Perfekt uppgradering till karaokekvällar med Ultrastar


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

jag står fast om min åsikt till såna här spel


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

1
Skriv svar