Jag råkade klara Fallout 3

Skägg.
10 Chambers
Jag råkade klara Fallout 3

För en dryg vecka sedan startade jag upp #fallout 3 igen och medan lillspik sovit middag har jag rest runt i den söndersprängda världen. Jag har mestadels kört huvudspåret, med några få avstickare för att släppa in fulingar i Tennpenny Towers och slakta en hel slavhandlarby, men igår "klarade" jag spelet. Istället för glädje kände jag mig mest snopen, lite "meh, det började ju precis bli intressant". Jag är heller inte helt säker på jag kan fortsätta utan att köpa ett (eller alla tre) DLC. Trist.

#blogg


signatur
Medlem
Jag råkade klara Fallout 3

gjorde mer eller mindre samma, tenpenny tower har jag bara besökt dock. men jag klara spelet utan att det var meningen. surt att man inte kan fortsätta köra efter man klarat huvudstoryn precis som stalker.
kört om och nu inte brytt mig om huvudstoryn, saknar power armor något.

btw, man kan ta sig in i slavhandlar staden som köpare om man har pengarna och inte måste döda alla, första gången gick jag amok där med. men andra gången hade jag så mycket caps så jag köpte mig in. man använder ju knappt kapsylerna ändå

Skägg.
10 Chambers

Blir att ladda saven precis innan slutstriden, så har man iaf enclave powerplay armor.

Jag lackade på den otrevliga vakten så han fick smaka hagel mellan ögonen. Det gjorde de andra lite upprörda. Ligger klart på minus på karmafronten, får se om jag orkar lita om.


signatur
Medlem

Jag kommer nog köra GOTY versionen till krysslådan så fort jag tar mig i kragen o spelar klart... få se... Batman, Dragon Age, Mass Effect 2, Assassins Creed 1, Assassins Creed 2... Faan bara o tänka på re får mig att inte vilja spela....

Inaktiv

Det är slut slut om du inte köper DLC. Ovanligt för Bethesda men helt i tiden.

Medlem

det kom väl 5 dlc? anyway, du kan garanterat hoppa över den första. bäst är point lookout.

Medlem

DLC nummer 3 Broken steel gör väll så att man kan fortsätta efter "slutet"? Alternativt finns det väll mods.

Skägg.
10 Chambers

Kör det på 360 så det blir att köpa Broken Steel.


signatur
Medlem

Blir nog billigare att köpa GOTY för 189:- 'n att köpa dessa styck.

Medlem

var hittar man så billiga goty i sverige?

Medlem

är jag blind ? jag ser ingen fallout 3 goty för 189 kr

aha på pc jag kolla på ps3 *slaps self*

1
Skriv svar