Infamous - Femton timmar långt

Robot
Medlem
Infamous - Femton timmar långt

Ser så himla kul ut!. Hype, Hype och mer Hype!


signatur

Rawr

Medlem

Awesome :D, blir nog ytterligare ett spelköp till ps3 när detta släpps!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Exx
Medlem

Tid är ingen enhet

Inaktiv

Verkar väldigt intressant, synd bara att man inte har en PS3.

Medlem

Om jag skaffar PS3 så blir detta ett spel jag skaffar.

Medlem

påminnner lite om crackdown, vilket jag gillade skarpt så blir nog köp om multiplayer finns med och är bra

Inaktiv
Skrivet av MB?:

påminnner lite om crackdown, vilket jag gillade skarpt så blir nog köp om multiplayer finns med och är bra

Ingen multiplayer.

Medlem

Bra att veta så finns det 100 side missions! mumma! Detta spel blir ett klart köp. Om man bokar på webhallen eller game så får man CE utgåvan samt beta koder till uncharted 2 multiplayer!

Här är också del ett:
http://blog.us.playstation.com/2009/05/11/infamous-your-quest...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Spitt:
Skrivet av MB?:

påminnner lite om crackdown, vilket jag gillade skarpt så blir nog köp om multiplayer finns med och är bra

Ingen multiplayer.

aj då

Medlem
Skrivet av redmac:

Bra att veta så finns det 100 side missions! mumma! Detta spel blir ett klart köp. Om man bokar på webhallen eller game så får man CE utgåvan samt beta koder till uncharted 2 multiplayer!

Schysst att du sa det! Blir att förboka direkt, CE-utgåvan var ju fräck också, artbook och grejer, sånt gillar vi!

Tycker att han Chris verkar ganska sprallig av sig och det verkar smitta av sig i spelet Kommer bli kanon!


signatur
1
Skriv svar