Liv hittat på mars!

Medlem
Liv hittat på mars!

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Varför dra upp en "nyhet" från januari, där "beviset" bara är en vanlig sten?

Medlem

nyhet från januari? Jag såg den ju idag ffs. Haha, dessutom vet man inte säkert att det är en sten, även om det är mest troligt. Kan lika gärna vara en alien. Så det så!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Citat:

Publicerad: 2008-01-23

Jag tror den har blivit "debunkad", orkar dock inte leta. Finns trådar om det på de flesta forum om du söker lite.

Medlem

Det vet man visst. Det är en sten.

Medlem

Klart att det måste finnas någon sten på hela mars som ser ut som en människa. Finns ju stenar som ser ut som penisar på jorden så

Medlem

Okej vadå "det vet man visst" hur vet man det?

Satan@ hahahaha


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Okej vadå "det vet man visst" hur vet man det?

Man kanske har undersökt den närmare?

Sen tror jag inte att du ska ta det Aftonbladet skriver särskilt seriöst i den här frågan. Du bör hitta någon mer pålitlig källa som menar att det här är bevis för att det finns liv på Mars.

Vidare är väl den allmäna uppfattningen att om det finns liv på Mars är det i form av bakterier? Men chansen är troligtvis väldigt liten.

Medlem

Chansen är väl ungefär en på 10 miljarder att om det ens skulle finnas liv på mars, att det skulle se ut som en människa. De skulle ju isåfall ha utvecklats helt annorlunda än vad vi har gjort. Primater skulle vara ganska värdelösa på Mars om man ska vara lite tråkig...


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Titta snett ner till höger från den människoliknande stenen. Där är en klump av exakt samma färg. Ganska så övertygande att det är en klippsats för min del.

Tyvärr

Medlem

"Sten hittad på mars! ":P


signatur

<3

Medlem

Det finns inte andra varelser än de som finns på jorden, så enkelt är det. Stop belive in stuff you can't anderstand.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Det finns inte andra varelser än de som finns på jorden, så enkelt är det. Stop belive in stuff you can't anderstand.

Fail...

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Det finns inte andra varelser än de som finns på jorden, så enkelt är det.

Klart det finns annat liv i universum än det på jorden, att tro annat är bara enfaldigt.

Finns det liv på någon annan planet än Jorden i vårat solsystem? -troligtvis inte, inte ens säkert att det finns i vår galax.

Men du kan ge dig fasen på att det på nån sketen liten planet i något solsystem i någon galax någonstans finns inte bara liv, men intelligent sådant.

Citat:

Stop belive in stuff you can't anderstand.

Sluta skriva på språk du inte behärskar.

-Vad e det med Anders tand om jag får fråga?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Inaktiv

Hmm, skumt


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Det finns välutvecklat liv på minst en planet i vår galax. Minst en..

Vad är oddsen för att det inte skulle finnas liv på en av de andra planeter som finns i universum. Ett antal som vårt räknesystem inte kan sammanfatta.
Om du tror att jorden är den enda planeten som det finns liv på här i vad vi kallar universum måste du vara osannolikt dum i huvudet.

Medlem

Man kan ju alltid hoppas att det var en riktig bild / varelse.


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av mosoloa1:

Det finns inte andra varelser än de som finns på jorden, så enkelt är det. Stop belive in stuff you can't anderstand.

Fail...

haha, +1


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Det finns inte andra varelser än de som finns på jorden, så enkelt är det. Stop belive in stuff you can't anderstand.

Det sägs ju har funnits vatten på mars... nån stans i dens skorpa måste det vara fuktigt och det kanske lever maskar eller nått?

Finns gud så finns väl allt?

Medlem

Men ändå...figuren har en lite konstigt färg för att vara en klippa. En grön klippa på Mars?

Medlem
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av mosoloa1:

Det finns inte andra varelser än de som finns på jorden, så enkelt är det. Stop belive in stuff you can't anderstand.

Fail...

made my day:up:

men som någon sagt innan de kan ju ha funnits vatten på mars för länge sen. jag är inte så säker på varför de inte finns längre( de finns ju vid polerna men inte så värst mycket), kanske någon med mer kunskap kan hjälpa mig här?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Inaktiv

MEN WTF så bvar det inre min slaekting.

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:

Men ändå...figuren har en lite konstigt färg för att vara en klippa. En grön klippa på Mars?

Titta snett ner til höger så ser du en klippsats med nästan identisk färg. Sen är det mycket med solens ljus som inverkar på färgen.

Medlem

vafaen varför ska det bara finnas liv på jorden och ingen annanstarns????
va??

jag tror att det finns liv nån annanstarns...!


signatur

You can't win the game...

Medlem
Skrivet av urken:

"Sten hittad på mars! ":P

Bäst!

1
Skriv svar