Pang pang, boom boom.

Skägg.
10 Chambers
Pang pang, boom boom.

Jag sitter och bläddrar igenom de 133 filmer vi har langat upp i filmarkivet under de senaste veckornas E3-hets. Någonstans borde jag kanske bli upprymd, förväntansfull och glad men känner mig mest matt och mätt. Många är de gamla vanliga muskelmännenen som trasar sönder sina fiender med såväl bössor som nävar, andra är samma gamla recept i en säkert smått perfekt förpackning. Jag blir inte direkt fuktig.

#blogg


signatur
Medlem
Pang pang, boom boom.

Jag tyckte det där "Sniper" spelet såg väldigt intressant ut.
http://www.fz.se/filmer/20100615/sniper-ghost-warrior-basic-t...

Skribent

Håller med, årets E3 har hittils varit en stor besvikelse. Ser endast fram emot Mafia 2.

Skägg.
10 Chambers

Sniper-gänget gör i alla fall rätt, visar lite äkta gameplay och inte slow-motion-klipp ur dålig vinkel till klassisk musik.


signatur
Medlem

Känner mig ganska matt o avdankad med alla dessa trailers som läggs upp hela tiden... Sidans exkeveringstid har höjjts dramatiskt pga det...

Skägg.
10 Chambers

Beejac: Vill man ha det festaste E3-täckningen så gäller det att ligga i. Vi är bäst, kort sagt.


signatur
Medlem

Klart ni är! Jag tycker bara personligen att det har blivit lite för mycket, men desto fler nyheter desto större chans är det att man hittar någon som intresserar en, aight?

Medlem

Instämmer till fullo, känns som att majoriteten av utvecklarna kör på säkra kort, återupprepningar. Synd att nästan ingen vågar ta stora risker och skapa något originellt, som DICE gjorde med Mirror's Edge.

Skägg.
10 Chambers

ja, när får vi se något från Mirrors Edge 2? Brink ser spännande ut också, och jag hoppas på Deus Ex.


signatur
Medlem

Deus Ex är fortfarande en favorit. Jag fick med det i ett av mina paket på Steam som jag köpte men jag fick inte riktigt igång det. Får nog slänga över det på den gamla P4:an med XP på.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

You need a new love helt enkelt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Fail, fail fail era jönsar! Jag har ju redan lagt upp en trailer på Dragon Quest IX... vad mer begär ni?!? VA!?!?!? VAAAAAAAA!??!?!? Och bara så ni vet!! Jag är INTE fanboy, jag har spelat både Final Fantasy och.. ehh... Zelda också, så jag är INTE fanboy men måste säga att DRAGON QUEST IX ser OTRLIGT ut oj oj OJ. Nu har ni GOTY där, packat och klart.

Skägg.
10 Chambers

Jag lyssnar inte på göteborgare...


signatur
1
Skriv svar