Spore-expansionen släpps i juni

Robot
Medlem
Spore-expansionen släpps i juni

Ser faktiskt fram emot den här expansionen. Visst hade Spore sina brister, men personligen tyckte jag om spelet.

Medlem

Tyckte det blev tråkigt så fort man kom till rymden. De andra stadierna var inte så roliga eller. Det bästa med det var att man kunde göra vilken varelse man ville, men det spelade som ingen roll sen när man kom till rymden.

Medlem
Skrivet av Muppen:

Tyckte det blev tråkigt så fort man kom till rymden. De andra stadierna var inte så roliga eller. Det bästa med det var att man kunde göra vilken varelse man ville, men det spelade som ingen roll sen när man kom till rymden.

Håller med! Dock så försöker dom ju bota det nu!
Kolla in filmerna så förstår du! 8)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av Muppen:

Tyckte det blev tråkigt så fort man kom till rymden. De andra stadierna var inte så roliga eller. Det bästa med det var att man kunde göra vilken varelse man ville, men det spelade som ingen roll sen när man kom till rymden.

Det är ju exakt den saken som denna expansionen fixar.

Medlem

Älskar trailern! Måste ha detta


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Spore var kul, en 8/10 på min skala, med den här expansionen kommer det nå 10/10 om allt som nämns nu finns med förstås


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Spore måste ju ändå klassas som en av dom största flopparna nånsin.


signatur
Medlem

sim city, in space!

Medlem

Trodde det här spelet var utarmat för länge sedan då jag själv var extremt besviken på originalet.

1
Skriv svar