Besök BlizzCon - Få WoW Space Marine Pet

Robot
Besök BlizzCon - Få WoW Space Marine Pet
Medlem
Besök BlizzCon - Få WoW Space Marine Pet

Snacka om sexigt pet!

Medlem

Haha, såg just en film när det lilla kräket sköt vilt omkring sig. Kul!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Spacemarines i WoW, är inte det lite att gå för långt?

Visst är det en småkul grej, men jag kan tänka mig att många kommer gnälla över hur det förstör inlevelsen i spelet. Lite som commando-soldaterna i Age of Empires 2

Medlem

Man kan ju verkligen hoppas de ger ut en ny diablo char


signatur

Rawr

Inaktiv

WoW har ändå redan nått toppen och nu faller det bara


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

eeeh.. nu förstår jag nog inte riktigt..
Varför ska man få en Space Marine, tagen ur wh40k universumet, och ha den i ett fantasy-spel som tillhör ett helt annat universum?
Tror inte jag skulle vilja se en Space Marine ens i Warhammer Online, då det är helt skilda tidsåldrar och inte ens där i samma universum...
Någon som kan ge en bra förklaring?

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

eeeh.. nu förstår jag nog inte riktigt..
Varför ska man få en Space Marine, tagen ur wh40k universumet, och ha den i ett fantasy-spel som tillhör ett helt annat universum?
Tror inte jag skulle vilja se en Space Marine ens i Warhammer Online, då det är helt skilda tidsåldrar och inte ens där i samma universum...
Någon som kan ge en bra förklaring?

Snarare bara "marine" eftersom marines i Starcraft inte har något space framför sitt namn (och vi nämner inget om att blizzard troligen snott sina marines i SC från WH40k från första början).

Medlem

Blizz har väl köpt rättigheterna till olika raser och klasser från games-workshop till både warcraft och starcraft om jag inte minns fel?

Konspirationsteoretikern i mig tjuter: Kan det vara en smygis för det kommande mmo:t från Blizz - world of starcraft? Eller vet någon om de har släppt mer info om det mmo som de jobbar på?

Inaktiv

Är det inte snart dags för Blizzard att arrangerar en mässa här i Europa? Det är bara feta amerikanare som får allt roligt. Är inte våra pengar lika mycket värde som vi pungar ut varje månad. Meh, hur som helst... en ganske trevlig pet men tycker inte en space marine hör hemma bland tomtar och troll

1
Skriv svar