Valve lättar på locket för krypskytteinfo

Robot
Valve lättar på locket för krypskytteinfo
Medlem
Valve lättar på locket för krypskytteinfo

Förväntade mig något lite ... "Större" av valve


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

"Varför tar du inte och frågar dinosaurierna? Förutom att du inte kan det, eftersom grottmänniskorna pilbågade dem till döds."

Haha
Kanske blir att installera detta igen, var ett tag sen!

Medlem

Ogillar att spela som sniper men den bågen ska jag ha


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

Tvivlar starkt på att jag hellre skulle använda bågen än bössan.

Medlem
Medlem
Skrivet av QueloR:

Förväntade mig något lite ... "Större" av valve

Notera dock att det står "Day 1" uppe i högra hörnet på siten så det kommer nog fler saker i uppdateringen

/ LordDaimos

Inaktiv

Där försvann Tf2 känslan. Eldbollar, tennisbollar, pilar. Blir mycket som kommer att flyga hehe

Medlem

Oväntat, men bra gjort av Valve.

Medlem

Är det inte lite tidigt att dömma ut uppdateringen när vi inte har någon som helst aning om vad bågen kommer göra för något? Eller vad dom andra uppdateringarna är för nått?

Medlem

Låter riktigt bra.
Mycket oväntat!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

vanliga snipern är ju en aning trist så jag hoppas få mer glädje utav pilbågen


signatur

Rawr

Haha störtskönt:D ...nagla fast en heavy mot väggen o se honom hjälplöst skrika OOHH! THIS IS SAD DAY
Medans hela laget skjuter mot honom

Kommer ihåg i Painkiller när man kunde "påla" upp demonerna mot väggen

Ska bli kul o bara se folk springa runt med pilar i ryggenhttp://www.teamfortress.com/images/posts/ouch.jpg


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

mmm... nom nom nom nom...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det här var ju det mest klockrena de hittat på hittills ju

Kommer säkert vara riktigt dålig, men verkar ju som en skön idé.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Den roligaste klassen blev just lite roligare.

Medlem

Håller med om att detta var oväntat men klart det mest klockrena på länge. Hoppas det blir lika skoj att köra med som det låter.
Men om man känner till Valve och hur mycket eftertanke de lägger ned i allt så kommer det att bli perfekt.


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Meh! När det är min favorit som uppdateras så blir det en fattig pilbåge istället för ett extra kraftfullt vapen. Skituppdatering! I BF2 så har jag iallafall min M95.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Meh! När det är min favorit som uppdateras så blir det en fattig pilbåge istället för ett extra kraftfullt vapen. Skituppdatering! I BF2 så har jag iallafall min M95.

En sekunds uppladdningstid (jmfr med geväret som väl har ungefär 4 sek uppladdning) och det naglar fast fiender i väggen? Det räknar inte jag som en fattig uppdatering... Snarare så börjar man ju undra vad haken är. Lång omladdningstid?

Skrivet av RazorShard:

En sekunds uppladdningstid... Snarare så börjar man ju undra vad haken är. Lång omladdningstid?

Omladdningstid o uppladningstid är väll samma sak


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av RazorShard:

En sekunds uppladdningstid... Snarare så börjar man ju undra vad haken är. Lång omladdningstid?

Omladdningstid o uppladningstid är väll samma sak

Nej uppladdningstiden är det som gör skottet kraftigare,det du ser när du zoomar in.
Omladdningstiden är tiden då du sätter in en ny pil.

1
Skriv svar