Hannah Montana: Rock Out the Show till PSP

Robot
Medlem
Hannah Montana: Rock Out the Show till PSP

jag har inte fattat det här, är hannah montana och miley cyrus två olika personer eller är hannah montana någon miley cyrus spelar?


signatur

subterranean homesick alien

Flakmonkey
Skrivet av Preed:

jag har inte fattat det här, är hannah montana och miley cyrus två olika personer eller är hannah montana någon miley cyrus spelar?

Hannah Montana är en karaktär som Miley Cyrus spelar

Medlem

Hmmm.. Crysis är fortfarande snäppet snyggare.

Inaktiv

far åt helvete vad fuk hon var på den bilden


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av predator:

Hmmm.. Crysis är fortfarande snäppet snyggare.

Miley Crysis??

Själv så får jag kräkreflexer av fabriksproducerade artister som Hannah Montana.

Och låter inte namnet som gjort för en porrskådespelerska med stora meloner, or what?

Just my 5 cynical cents...

Inaktiv

Jailbait yao!

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Preed:

jag har inte fattat det här, är hannah montana och miley cyrus två olika personer eller är hannah montana någon miley cyrus spelar?

Hannah Montana är en karaktär som Miley Cyrus spelar

Tycker du ska skämmas för du kan det =D

Medlem

vadå nosnos är ju söt

Flakmonkey
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Preed:

jag har inte fattat det här, är hannah montana och miley cyrus två olika personer eller är hannah montana någon miley cyrus spelar?

Hannah Montana är en karaktär som Miley Cyrus spelar

Tycker du ska skämmas för du kan det =D

Det är mycket jag kan som jag borde skämmas för

Medlem
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Preed:

jag har inte fattat det här, är hannah montana och miley cyrus två olika personer eller är hannah montana någon miley cyrus spelar?

Hannah Montana är en karaktär som Miley Cyrus spelar

Tycker du ska skämmas för du kan det =D

Nosnos behövs för att lägga upp de här bilderna ingen annan vill befatta sig med

Jag visste också det, tack vare jourbarn med ett disney channel-behov. Ska jag säga något mer? Hon är kär i en annan kändis när hon är Hannah Montana, men han är kär i Miley, så det blir kalabalik! Herregud! Hennes två bästa vänner är en tjej och en kille, och killen är puckad och allehopa är dåligt dubbade till svenska. Det är samma pappa som i serien om systrarna olsen eller vad de heter. Och samma dubbröst.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Ääääääntligen!!!

Medlem

Tandkött.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Inaktiv

Vem fan är Hannah Montana?

Medlem

Jag förstod att det kommer att komma fler och fler spel med Hannah Montana men kan dem inte hålla sig till spel där man sjunger hennes låtar istället? :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar