Inaktiv
Försovning

Om du av en oförklarlig anledning lyckas försova dej nästan hela dagen och det återstår 2-3 timmar av arbetsdagen, vad gör du då?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Dricker en kaffe och går ut och går i skogen.

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Om du av en oförklarlig anledning lyckas försova dej nästan hela dagen och det återstår 2-3 timmar av arbetsdagen, vad gör du då?

Jag ringer och fessar, tar ut en semesterdag.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Nyper mig i armen och inser att det var en mardröm


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Inaktiv

"Oförklarlig anledning" är svårt att få till. Det finns larm.

Jag ringer arbetsgivaren och reder ut det. Tar tjuren vid hornen rakt av.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

tar det på flex, jag har ju så mycket

Medlem

Jag skulle chilla hela resten av dagen och dagen efter ringa och säga "jag är sjuk, jag var sjuk igår med men glömde ringa". Precis så skulle jag göra.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Säga att jag har Narkolepsi!


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

egenföretagare, så jag kan inte försova mig, bara göra det extra förjävla jävligt för mig

Simpo: är ditt egna svar på tråden/frågan att sätta sig vid datorn, surfa in på fz.se och skriva en tråd om det?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Avstängd

Om jag försov mig så grovt skulle jag tro att det inte var sant, få halverst panik när jag insåg att det faktiskt var så, och sedan ta kontakt med chefen. Typ.

Medlem

jag skulle ringa och säga upp mig, sen gå och lägga mig igen för en stund.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av Werzion:

egenföretagare, så jag kan inte försova mig, bara göra det extra förjävla jävligt för mig

Swett Vad har du för företag om jag får fråga?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Min arbetsgivare skulle ringa mig om jag var 1 timma sen så det löser sig så istället


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Medlem

försover mig aldrig, när kl ringer går man upp. (går upp 06:12, börjar jobba 06:30)


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Stannar hemma.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kommer på återstående lektioner. accepterar att om jag försover mig ett par gånger till så kan bidraget från CSN ryka.

Medlem
Skrivet av SoniC:
Skrivet av Werzion:

egenföretagare, så jag kan inte försova mig, bara göra det extra förjävla jävligt för mig

Swett Vad har du för företag om jag får fråga?

the evil kind

(se signatur)

*edit* usch, jag borde jobba och uppdatera min egna/företagets sida...
(komiskt att man sysslar med marknadsföring och webbdesign, så hinner man inte marknadsföra sig själv knappt eller styra upp sin egna hemsida, men man ska väl inte klaga, så länge ens tid tas upp av arbete som kunder betalar för så hehe)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Hasar min till skolan vid nästa lektion. Frågan någon säger jag som det är annars tar jag inte precis upp det. Om det inte var något riktigt konstigt som hände eller om jag hade prov. I så fall får man gå till läraren och prata lite.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

mina polare skulle sms bomba mig så de är inte så stor chans att jag kommer mega försent:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Skulle aldrig inträffa för mig . men skulle det inträffa så halsa en pava wiskey och låta jvl förkyld och säga jag är sjuk

Sen undrar jag vad det är för arbetsgivare som inte ringer upp sin anställd och frågar var fan man håller hus typ.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Skulle aldrig inträffa då antingen någon av cheferna eller jobbarkompisarna skulle ringa och väcka mig ifall jag är mer än 10 min sen.

Medlem

Jag har försovit mig 1 gång och då kom jag till skolan vid 13:00


signatur

You can't win the game...

Medlem

Om jag försover mig så får jag vänta till eftermiddagen på att nästa buss går, lyckligtvis så har jag bil

Inaktiv

Går på gymnasiet, så antingen ligger jag väl kvar i sängen eller går till datorn, beroende på hur trött jag är.


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

jag har börjat vaknade hur som shelst utan att klockan ringer, men skulle det hända lär jag åka och jobbar tills jag ha jobbat 6 timmar som jag skulle


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Inaktiv

Vaknar 10 min efter arbetsdagen skulle börjat av att samtliga telefoner ringer oavbrutet, vaknar jag inte kommer väl någon hem och släpar mig till jobbet i bara kalsonger, så är det att vara brevbärare


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

När jag försover mig så ser jag till att kvickt duscha, raka av allt hår jag har på kroppen, sen så väljer jag ut ett nytt pass (jag har flera hundra!), efter det så spenderar jag hela dagen med att kunna se ut som bilden...

Efter det så tar jag ut alla pengar jag har på mina konton, säger upp all kontakt jag har med vänner, familj och tar första buss / tåg och går av nånstans halvvägs.

Sen så etablerar jag ett nytt liv, min arbetsgivare vet absolut inte var jag är så han/hon ska fan i mig inte kunna dra mig till jobbet!
Detta har hänt 2 gånger nu, det är lite jobbigt men man vänjer sig, man behöver inte oroa sig så värst mycket för ens rykte som man får för det är ju bara att försova sig (jag är morgontrött också, ett + eller - beroende på hur man ser det) och få ett nytt liv.

Ja eller, huh?
Beror väl på hur lång tid som gått sen jag försov mig, om det är mindre än halva dagen kvar så skiter jag i att komma ^^


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

När jag försover mig så ser jag till att kvickt duscha, raka av allt hår jag har på kroppen, sen så väljer jag ut ett nytt pass (jag har flera hundra!), efter det så spenderar jag hela dagen med att kunna se ut som bilden...

Efter det så tar jag ut alla pengar jag har på mina konton, säger upp all kontakt jag har med vänner, familj och tar första buss / tåg och går av nånstans halvvägs.

Sen så etablerar jag ett nytt liv, min arbetsgivare vet absolut inte var jag är så han/hon ska fan i mig inte kunna dra mig till jobbet!
Detta har hänt 2 gånger nu, det är lite jobbigt men man vänjer sig, man behöver inte oroa sig så värst mycket för ens rykte som man får för det är ju bara att försova sig (jag är morgontrött också, ett + eller - beroende på hur man ser det) och få ett nytt liv.

Ja eller, huh?
Beror väl på hur lång tid som gått sen jag försov mig, om det är mindre än halva dagen kvar så skiter jag i att komma ^^

vad skönt att du inte är så hård mot dig själv, det finns de som gör samma sak om de riskerar att bli sena med mer än 15 minuter.. då byter man liv lika ofta som kalsonger kan jag lova


signatur

thank you, come again

Medlem

Då lever jag inte länge till pga att min chef antagligen hade dödat mig (ja han är psykopat)

Medlem

skulle storma in en mor/far om jag inte är uppe en timme innan jag börjar. men om dom skulle va bortresta eller om det av någon annan anledning skulle inträffa skulle jag nog sjukanmäla mig, eller säga som det är för min chef är jävligt schysst.
var sjuk en gång utan att höra av mig på hela dan, ringde dan efter och förklarade och stannade hemma den dagen också.

1
Skriv svar