Champions legue FINAL!

Medlem
Champions legue FINAL!

Så vilket lag tror ni tar hem det?

Tror själv på Man U

Medlem

Själv tror jag att!

Nästan ingen bryr sig om fotboll förutom du!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Själv tror jag att!

Nästan ingen bryr sig om fotboll förutom du!

Nästan alla som är någolunga sprt intreserade tror jag bryr sig... Bara för att detta är ett spelforum betyder inte det att alla är insnöade geeks utan det minsta intresse för fysiska aktiviteter..

Om du inte bryr dig om årest största klubb match behöver du inte ens skriva här... mupp

Medlem

Jag hoppas att Chelsea vinner men jag tror att Man U vinner.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

manchesterrrrrr

Medlem

Herregud vilken match, tror jag höll på att få hjärtinfark 8 gånger!

Bra spelat Man Utd

Medlem
Skrivet av Lord:

Herregud vilken match, tror jag höll på att få hjärtinfark 8 gånger!

Bra spelat Man Utd

Samma här. Mitt hjärta bultade rktigt högt under straffarna. Jag trodde verkligen att Chelsea skulle vinna, men jag hoppades på United.

Medlem

Herregud vilken spännande match.. Första halvleken såg man ju hur Man Utd dominerade matchen, och ronaldo lekte uppe på toppen. De tappade lite på andra halvleken men det gick ändå bra.. Fyfan vad hjärtat bultade under straffläggningarna.. Tvekade inte en enda sekund att Man Utd skulle vinna, även när ronaldo missade.. Stackar terry:P


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

grym match indeed även fast jag hejade på man utd så blev jag glad när ronaldo missade straffen, fy fan vad jag hatar honom

Medlem
Skrivet av karbon:
Skrivet av Zelaxe:

Själv tror jag att!

Nästan ingen bryr sig om fotboll förutom du!

Nästan alla som är någolunga sprt intreserade tror jag bryr sig... Bara för att detta är ett spelforum betyder inte det att alla är insnöade geeks utan det minsta intresse för fysiska aktiviteter..

Om du inte bryr dig om årest största klubb match behöver du inte ens skriva här... mupp

Tycker själv om sporter som hockey, etc och glo på, min uppfattning var/är att dom flesta på forumet inte tycker om fotboll, men visst jag hade fel.:)

GG.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Samma här spännande som hoppades på Chelsea

Medlem

Hoppades på Man U (dock skulle jag vilja ha sett Liverpool i finalen), riktigt bra match.

Visste direkt när jag såg Ronaldo trippa fram att han skulle försöka stila till det och missa.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

*Terrys fot i närbild* Hejar inte på nått av lagen men det var en underhållande match... Hatar iofs Chelsea mer så utgången var ok

Medlem

Jag ogillar båda lagen, så det var inte en särskilt het match ur min synpunkt. Trodde jag.

Jag klarade knappt av att se på straffarna så nervös jag var, hela matchen var otroligt bra, även fast den saknade en del teknisk brljans som man gärna vill se i dessa matcher.

Jag ogillar för övrigt fortfarande båda lagen.

En drömfinal vore Arsenal - Real Madrid eller Arsenal - Inter. Tänk vilka mittfältskamper det skulle bli! Dessutom så skulle man inte slå hål i väggen om favoritlaget arsenal förlorade, eftersom jag gillar Inter och Real med.

Vilka skulle ni vilja se i nästa års final? (Milan får inte vara med!!!)


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Skrivet av HinduTimes:

Vilka skulle ni vilja se i nästa års final? (Milan får inte vara med!!!)

När Ronaldo missade sin straff trodde jag att det var kört..

Nää Milan får f-n inte vara med..

Jag hoppades att Arsenal eller Liverpool skulle komma till final så det blir nästa års önskan.. mest Liverpool. ...gillar Lyon också.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Helt underbart att United vann. Matchen i sig var ju faktiskt riktigt bra för att vara en final


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Hoppades på Chelsea faktist. Lite synd att dem inte vann.
Man Utd. spelade bra som vanligt dock!

Men nästa år, då jävlar tar Real hem segern!

HALA MADRID!

Inaktiv

Längesen jag grät, konstigt att man känner sig som ett litet barn på julafton när laget vinner.

Dock var det en jobbig match, och så arg som jag var vid 1-1 målet har jag nog aldrig varit, galet. Sen har jag nog inte varit så glad som när jag såg Van der Sar rädda straffen, puh..


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Jag tror att Rockstar vinner


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Ahaha vilken miss av John Terry. Själv såg jag hela matchen och den var riktigt skön. Tyckte om Man.U chanser i första halvlek.

Synd att det ska behövas avgöras på straffar då man istället kan lägga till övertid.

Som sagt,

Kärlek till - Van Der Sar
Tårar till - John Terry

1
Skriv svar