The Rock spelar Marcus Fenix?

Robot
Medlem
The Rock spelar Marcus Fenix?

Med alla one-liners som spelet till större del består av så ser manuset ut att kunna bli lite stelt. Wrestling legender som skådespelare verkar inte heller göra saken så mycket bättre? Är dock fortfarande mäkta nyfiken på den slutliga produkten!

Medlem

Att Wrestlaren The Rock kommer spela Marcus Fenix låter bara bra för mig! Han passar perfekt in. Kolla alla andra filmer han var med i. Doom filmen t.ex... Han spelade riktigt bra i den. Jag tror nog det kommer bli bra. får hoppas på det.:)

Wrestling brottare är ju också skådisar så ska väl gå bra. Tror knappast man kommer se den ändå.


signatur
Medlem

Inte för att låta rasistisk men, jag tycker han som ska spela Marcus Fenix ska åtminstone vara vit och biffig... Inte mörkhyad, The Rock som Dom hade däremot varit perfekt...

Inaktiv

Perfekt! The Rock är nog en av dom bästa för denna roll. Kommer bli ett nöje att se denna film!

Medlem

The Rock passar perfekt in i GoW världen! Risken är väl att han är lite för smidig dock :s

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

Inte för att låta rasistisk men, jag tycker han som ska spela Marcus Fenix ska åtminstone vara vit och biffig... Inte mörkhyad, The Rock som Dom hade däremot varit perfekt...

Håller med. Låt Rock vara Dom och ta in nån "Vit" kille till att spela Marcus. Ska man ha karaktärer från ett spel får de ju fan likna dem också...

Medlem

Med tanke på att de har en stor dräkt på sig i spelen så behöver ju inte skådisen se biff ut, tråkigt att de ska ha The Rock. Inge höjdare precis och ganska tråkig:/ Tycker de skulle ha han som spelar Punisher i den senaste filmen

http://www.imdb.com/media/rm2224789248/ch0009657

Skulle rekommendera att se filmen istället då det inte syns så bra på de här bilderna men han passar ju bra mycket bättre in iaf!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag tycker dom ska kanske använda Mickey Rourke som Marcus Fenix... Han ser sliten ut, och har "tuff" röst =P...

http://www.belfasttelegraph.co.uk/multimedia/archive/00030/mi...

Medlem
Medlem
Skrivet av Bukload:

Synd att han inte e biff längre dock...

Medlem

Kan mer tänka mig The Rock som Dom för som Marcus är han inte den rätte


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Han är väl okej om det nu blir han, frågan är ju om manuset blir nåt vettigt sen kvittar nästan skådis.

Medlem
Skrivet av Bukload:

Hehe de där va fan líkt...förutom smilet =P, eller vad vet jag, har aldrig sett Marcus Fenix le

Medlem

Yes, Rocky förblir en av den bästa wrestlaren i historien och han skulle verkligen passa som Fenix


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

The Rock är faktiskt en rätt bra skådespelare (Gridiron Gang, någon?) men jag kan tyvärr inte se honom som Marcus Fenix. De bästa kandidaterna jag kan komma på så här på rak arm är Mickey Rourke eller Dominic Purcell.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Medlem

bah! Jag tycker Vin Diesel skulle vara MYCKET bättre än the rock!

Medlem

Hade hellre velat se Travolta som Marcus. Men The Rock funkar nog också.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jävla äckelförslag :S The rock passar inte alls in som Marcus Fenix..Pumpa John Travolta med tjursteroider i några månader, sätt på honom bandanan och börja spela in.

Eller Mickey Rourke, också ett bra förslag.
Hans sätt att tala i Sin City är ju helt klart likt Marcus

Medlem

Håller med att han nog passar bättre dom Dominic.
Kan väl inte bli värre än dom andra filmerna som baserar sig på spel

Dolph Lundgren hade passat bäst som Marcus


signatur
Medlem

Uma Thurman vore bäst för rollen...

Medlem

hmm...


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Har ni glömt Sylvester Stalone?

RAMBO!!!!!!!

Medlem

Jag skulle helt klart föredra Vin Diesel i den rollen. Marcus Fenix påminner en hel del om Riddick.
Jag tycker helt enkelt att The Rock är för mesig (!) för att spela Marcus. Helst skall det vara en skådespelare som har nackmuskler större än en tyndlyftares midja, men det kan nog vara svårt att hitta. Fast jag undrar om inte en raspig röst nästan är den viktigaste egenskapen.

Medlem

Utan Di Maggios röst är det inte Marcus Fenix


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Näe fan sätt John Travolta på hårdträning(steroider) i nån månad, då snackar vi Fenix i allra högsta grad! Liksom kolla bara på Fenix och travolta dom e ju svinlika med bandana på!

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Jävla äckelförslag :S The rock passar inte alls in som Marcus Fenix..Pumpa John Travolta med tjursteroider i några månader, sätt på honom bandanan och börja spela in.

Eller Mickey Rourke, också ett bra förslag.
Hans sätt att tala i Sin City är ju helt klart likt Marcus

Här har vi en kille med smak!:D WAY TO GO! Håller med i högsta grad! Travolta har looken och mickey rourke har rösten! men tror inte filmen skulle bli så bra om den var dubbad med mickeys röst till travolta.. Synd..

12
Skriv svar