Handball Manager 2009

Robot
Handball Manager 2009

Varningsklockorna borde givetvis ha ringt för länge sedan. Ett tyskt manager-spel baserat på handboll och med det ofrivilligt komiska, felstavade meddelandet "Complete in English" stolt på omslaget. Tyskättade pc-titlar är med få undantag landets mest fruktade export jämte technotomtarna i Scooter, och Handball Manager 2009 är ett spel som aldrig borde lämnat landets gränser.


Medlem
FZ testar Handball Manager 2009

Kan ni inte ha "Tyskt" som lägsta betygspoäng istället?


signatur
Medlem

Tycker att de flesta tyskproducerade spelen är stela och ser mer eller mindre ut som skolprojekt. Vart inte särskillt förvånad med andra ord...

Medlem

Vill bara notera att jag tycker ni borde ha större bilder i bildarkivet.
http://www.fz.se/bilder/arkiv/i/iht9uyj3pfcs0eg5rxm14owqz2nb8... t.ex är ju så liten att man knappt kan se något på bilden. Borde ju inte vara allt försvårt att inte resiza bilderna när ni tar screenshots.

Medlem

Hehe, riktigt bottennapp mao.

"technotomtarna i Scooter" rofl


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Hahaha! Det måste vara den största dissning jag någonsin sett av något spel! Underbart!

Medlem

hur kan det var ett plus att spelet kan användas som tortyr? är Herr Lind alltså för tortyr av människor? som jag ser det behöver vi INTE fler metoder att tortera fångar än det redan finns. *hint* *hint*
MEN jag tänker istället hylla dig som en hjälte som offrat din själ genom att spenderat olidliga timmar i skärselden för att ge oss läsare en rättvis bild av detta horribla försök till datorspel.

btw, rolig recension.

Inaktiv

SPELET FÖRTJÄNAR ATT KÖPAS.

Inaktiv

Man kan redan ana innehållet när man ser framsidan, och förresten, fler recensioner av kalkon-spel! Det är dom man läser!


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Dömt att misslyckas. Vem fan är intresserad av handboll?
Länge sedan jag har skrattat så hårt och okontrollerat åt en recension, tack!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jag beställer det nu.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Håkan:

Vill bara notera att jag tycker ni borde ha större bilder i bildarkivet.
http://www.fz.se/bilder/arkiv/i/iht9uyj3pfcs0eg5rxm14owqz2nb8... t.ex är ju så liten att man knappt kan se något på bilden. Borde ju inte vara allt försvårt att inte resiza bilderna när ni tar screenshots.

Jag vet faktiskt inte varför den bilden är så pass liten, vanligtvis blir ju bilderna samma som upplösningen i spelet och den enda gång vi automatiskt förminskar bilder är när de är väldigt stora (tror gränsen ligger på 1920 i bredd).


signatur

wiki: Spel som detta får mig att börja överväga tortyr! Om inte annat så tortyr mot hemska spelutvecklare.

Nielsen: Save yourself before it's too late!!!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

wiki: Spel som detta får mig att börja överväga tortyr! Om inte annat så tortyr mot hemska spelutvecklare.

Nielsen: Save yourself before it's too late!!!

Ta det lugnt Sebastian, jag beställer ttre exemplar så att du kan få ännu ett och Spiken ett.

Medlem

Första gången jag ser det betyget i en recension. Men det låter som att det förtjänar det


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Gäller för någon halvsjasskig tysk spelutvecklare nu att bräcka detta o göra ett "Curling Manager 2010"

Medlem

Det måste väl ändå vara det dåligaste betyget som ett spel har fått på FZ!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Inget bonuspoäng för att de skrev rätt år i titeln?

Medlem

game of the year lätt.

Medlem

handboll är inget jag intresserar mig av förutom ett bra spel.. det verkar väldigt roligt att spela handboll i spel..

Medlem

Inte crysis iallafall, men detta är ett skämt. Snacka om att bränna pengar.

Medlem

Haha det var det sjukaste Garva åt det enda +et


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Verkar vara ett säkert köp, blir nog det!

Medlem

Alltså det borde väl gå att göra ett vettig handbollsspel

Medlem

Haha, "Tyskt"

Medlem

Jag läste på imdb att Uwe Boll köpt loss filmrättigheterna redan.

Medlem

Hahahahaaha:D

Medlem

fan ja blev fundersam, ja kande inte igen ikonen pa betyget, sen laste ja recensionen o forstod...

Medlem
Skrivet av FZ.Medlem:

Jag läste på imdb att Uwe Boll köpt loss filmrättigheterna redan.

You made me L.O.L.

MFC
Medlem

HAHAHA VAFAN!

Handboll!?!?!?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

12
Skriv svar