Handball Manager 2009

Medlem

blir ett givet köp det här!

Inaktiv

Då kommer ju frågan, VEM I HELVETE GODKÄNDE DET HÄR! Problemet är inte tillverkaren, det är distributören! KE Medias spel är alltså spel världens svar på Uwe Boll?

Wassblad:
Ser ut som riktiga toppengrejer, speciellt musik-managerspelet!

Medlem

0 poäng eller vad?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

HAHAHAHAHAHAHA! "FUNKAR SOM TORTYR"!!!! HAHAHA!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

definitivt världens säkraste köp, du vet verkligen vad du får, ingen kan säga nåt annat.

blev också fundersam över det givna betyget och när jag såg första screenshoten så trodde jag helt ärligt att det var en ms paint bild:) jag var självklart tvungen att läsa igenom recensionen. tycker synd om sebastian, tänk er själva att tvinga er igenom ett spel för att ge det ett "rättvist" betyg

Hail to the king baby

Medlem

Det här spelet ska min bror få som julklapp, han kommer nog bli överlycklig, handbollsfåne som han är!

Inaktiv

Scooter har ingenting med Techno att göra. Och därmed basta! :=)


signatur
Medlem

FZ kan väl åtminstone försöka hålla en seriös nivå när det gäller recensioner. Jag vet att ni gjorde bort er STORT när ni gav "The Witcher" så lågt betyg, men att ha "Tyskt" som minus & "funkar som tortyr" som plus ger inte precis ett vidare seriöst intryck. Skärpning!

Medlem

Är ni säkra på att det inte är Handball Manager -99 ni recenserat?


signatur
Inaktiv

Ett överstruket FZ till RECENSENTEN för en av de i särklass sämsta RECENSIONER jag läst. Om man ska såga ett spel ska man göra det ordentligt och inte spendera hela artikeln med att roliggöra sig över lustiga översättningar. Vad de flesta dönickar här har missat är att recensenten ägnar hela två meningar om spelet i sig.

"I rättvisans namn bör väl påpekas att spelet faktiskt har måttligt med inställningar och taktiker att välja bland. Jämfört med seriösa manager-spel står det sig dock tämligen slätt."

Detta mina damer och herrar är hela recensionen av huvudfunktionen i ett managementspel. Sedan kan man lägga till att "översättningen är i bästa fall komisk och gränssnittet är en mardröm", och ha berättat ungefär samma sak som i denna "recension".

Visst, det kanske är kul att sprida bajs över ett troligtvis uselt spel, men HUR FAN SPELAR DET?

Originalmanualen till paper boy är en riktig skrattfest "The grim reaper" översätts till "den grymma våldtags mannen" t.ex. Är det något man omnämner i en recension? Ja, troligtvis. Berättar det något om spelet i sig? Icke.

Gör om, gör rätt.

(Och ja, spelet suger troligtvis gammalt munkhål, men det gjorde tillika recensionen)


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem

bara namnet skrek ju:BUGGAR, ANIMATION FRÅN 2005, FÄRGPLUBBAR
TILL PUBLIK OCH TEXTURER LIKA SKARPA SOM EN TRUBBIG SLÄGGA
(OCH SIST MEN INTE MINST) UUUUUUUUUUUTEEEEEEEEEEEE
asså jag har alltid kraftigt ogillat manager spel men handboll det är f*n värst
och ett hopkok av dessa blir ju typ ...antikrist


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av Kamp:

FZ kan väl åtminstone försöka hålla en seriös nivå när det gäller recensioner. Jag vet att ni gjorde bort er STORT när ni gav "The Witcher" så lågt betyg, men att ha "Tyskt" som minus & "funkar som tortyr" som plus ger inte precis ett vidare seriöst intryck. Skärpning!

http://imagechan.com/images/gtfo.gif

Medlem

Var ju skitkul, vet ej vad skribenten snackar om...
Han var nog bara dålig o inte kunde tyska -.-

Medlem
Skrivet av h93b:

...och förresten, fler recensioner av kalkon-spel! Det är dom man läser!

This


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

hahaha vem spelar manager-spel? vem spelar dessutom handbollsmanager-spel? Spelet påminner mig om second life fast ännu fulare.

Skrivet av Kamp:

FZ kan väl åtminstone försöka hålla en seriös nivå när det gäller recensioner. Jag vet att ni gjorde bort er STORT när ni gav "The Witcher" så lågt betyg, men att ha "Tyskt" som minus & "funkar som tortyr" som plus ger inte precis ett vidare seriöst intryck. Skärpning!

Hmm? Witcher sög ju, btw så är det bara seriösa spel som förtjänar seriösa recensioner.

Fulaste jag sett.

Medlem

Hade fan helt glömt bort denna oslipade diamant!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

En underbar recension... dock kvarstår frågan varför man ens väljer att recensera ett handbolls-manager-spel? Kan det vara annat är rent ut sagt skitkasst??

Medlem
Skrivet av manuelek:

En underbar recension... dock kvarstår frågan varför man ens väljer att recensera ett handbolls-manager-spel? Kan det vara annat är rent ut sagt skitkasst??

Nu är det ju iofs så att en spelsida ska ju recensera samtliga spel och inte bara deras personliga favoriter


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Haha, skönt att se att den här gamla godingen lever än! Handball Manager, spelet som för alltid fick mig att frukta tyska spelutvecklare.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Haha, skönt att se att den här gamla godingen lever än! Handball Manager, spelet som för alltid fick mig att frukta tyska spelutvecklare.

Kan ni inte sammanställa en top 10 av de spelen ni gett sämst poäng? Det hade varit underhållande

En annan sak jag gärna hade sett är recensioner av gamla spel. Riktigt gamla då. Dvs C64/Amiga osv. Hade varit underhållande!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar