Konstiga brev från Verababy

Medlem
Konstiga brev från Verababy

Hello dear,
I guess you will not surprise to receive my mail? i saw your profile and it sound well.I will like us to exchange good relationship.I am vera by name,No kid and never marriage.I will like to hear from your opinion, you can contact me at this email address ( vv.verat@yahoo.com) so that i can send you my pictures and more introduction about myself. Have a good day and waiting to hear from you soonest.
Thank You For understanding
Yours vera

Är det bara jag som har fått ett sånt här brev? Det verkar lite konstigt. ....... spännande..:\


signatur

4 8 15 16 23 42

Inaktiv

Oja, det lät oerhört personligt.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av -{Hunter}-:

Är det bara jag som har fått ett sånt här brev? Det verkar lite konstigt. ....... spännande..:\

Om inte personen är otrogen...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Spam/virus, brukar få sånt ibland. Slänger dom i skräppost.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Fick ett sådant också, annat namn och en bild på någon som säkert är en oskyldig turist. Engelskan är under all kritik. Det är väl det de gör med datorerna de får från i-landsbiståndet....


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Spam/virus.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

skulle gissa på spam/virus också.. vågar aldrig öppna mail från skumma personer, skulle vara kul om det var en het tjej som heter vera och så missar man chansen för man tror det är spam, men det låter nog inte så troligt

Medlem

You got spam !

Medlem

Spam, spam, spam... Radera!

Medlem

Om några emails till så kommer hon fråga dig om du kan skicka pengar

Men skicka pengar du, aftonbladet behöver säkert någon som dig att skriva om


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

hahaha penga-skickningsscamen är för go'!
Finns en jävla massa läsning om det på Flashback xD!

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av -{Hunter}-:

Är det bara jag som har fått ett sånt här brev? Det verkar lite konstigt. ....... spännande..:\

Om inte personen är otrogen...

Haha.. Det tänkte jag inte på.


signatur

4 8 15 16 23 42

1
Skriv svar