Överhypade filmer!!

Medlem
Överhypade filmer!!

En av de punkter som jag hatar i livet är överhypade filmer. Filmer som alla pratar om mycket och som vinner 100 oscars.

Vore intressant vilka filmer ni anses vara överhypade. Ett perfekt ex, tycker jag är: The Departed, Juno,Titanic etc...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv
Medlem

Gudfadern-trilogin. Överlägset.

Medlem

Harry Potter.

Medlem

vad är det för fel på Gudfadern I-II? kanske de bästa filmerna jag sett.

Medlem

Harry Potter och Sagan Om Ringen.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Gudfadern...


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Hm .... kommer fram till att nästan alla Oscar och tycka om att babbla om filmer är överhypade.

Edit: Blev lite fel ... det blir snarare som så att varenda biofilm är överhypad.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Transformers av michael bay, vet inte om den har vunnit så mycke priser men skulle inte förvåna mig.

måste va det värsta jäkla våltäckten någonsin, har nästa förstörd mitt liv och skickat iväg mig på en personlig vendetta mot michael och manus författarna.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Filmer som vunnit Oscars är oftast väldigt bra. Har ingen Oscars film som jag ogillar faktiskt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Gudfadern lugnt.

Medlem

Gudfadern är en av dom bästa filmerna nångonsin:D. Och sagan om ringen triologin var kass:evil:


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Smaken är som baken, hårig.

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Smaken är som baken, hårig.

och full av skit.

Medlem

Brokeback mountain måste ju vara minst topp 3 på denna listan.
Bara för att nån var "modig" och gjorde en film om nåt som USA tycker är tabu så vart den otroligt hypad.
Att filmen sedan var skit verkar ingen bry sig om.


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

300
Sagan om ringen
The Matrix
The Simpsons

Plus alla filmer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ringen filmerna höll inte måttet, speciellt tvåan & trean, ettan var helt okej.

Medlem

300

"This is sparta! .......... -_-


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

300, the matrix1&2, Lord of the rings är ju bra. Värda all sin hype. På tal om film gissa vem som kommer att gå och se Indiana Jones på torsdag.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

finns inte en oscars film man kan anse vara dålig imo.

lotr äger ju skiten ur det mesta och jag älskar böckerna ,sen att han har tagits lite kreativ frihet på både det ena och det andra kan jag hantera.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

matrix ett var bra, resten av serien är skit. 300 var fruktansvärt dålig men de höga nivåerna av testosteron bjöd på några skratt.

Medlem

Hype kan vara retligt men det är sällan en hype "ljuger" om filmen redan är släppt... Ta matrix 2 och 3 tex, det var riktig hype innan de släppts men nästan alla var rörande överrens om att detta var blott bleka minnen av den första filmens storhet.

Jag älskar film och vet ganska ofta vad det är jag skall se innan jag ser den så sällan blir jag riktigt besviken - Jag har förmågan att njuta av ett seriöst drama om att vara husad kvinna, luta mig tillbaka mellan ben stiller och hans motspelerska i en romantisk komedi, ducka för kulorna de skjuter efter john mclane eller uppskatta hantverket kring en riktigt skön skräckfilm.

Det enda jag inte klarar av är svensk film. Gärna svenskar film, sven wolter, stellan skarsgård, max von sydow, peter stormare men inte i svensk film.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Fille game lover:

Och sagan om ringen triologin var kass:evil:

HÄDARE!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av boneless:

300 var fruktansvärt dålig men de höga nivåerna av testosteron bjöd på några skratt.

Jag kan förstå att man inte gillar den men den är riktigt snyggt filmad och upplägget är skönt, som en godnattsaga för vuxna gossar.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

När Star Wars Ep 1 kom hypades den något förjävligt.
Jag stog inte ut, åkte till USA för att se den och kom tillbaka besviken, men kunde spoila slutet för alla kompisar så de började gråta.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av boneless:

300 var fruktansvärt dålig men de höga nivåerna av testosteron bjöd på några skratt.

Jag kan förstå att man inte gillar den men den är riktigt snyggt filmad och upplägget är skönt, som en godnattsaga för vuxna gossar.

Castor: beror på vad man går igång på

annars håller jag med dig. mina förväntningar brukar gå hand i hand med reslutatet. kontot på filmtipset.se har också varit användbart.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

300, the matrix1&2, Lord of the rings är ju bra. Värda all sin hype. På tal om film gissa vem som kommer att gå och se Indiana Jones på torsdag.

Då är vi två...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv
Skrivet av Exeron:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

300, the matrix1&2, Lord of the rings är ju bra. Värda all sin hype. På tal om film gissa vem som kommer att gå och se Indiana Jones på torsdag.

Då är vi två...

vad spännande vilken tid och biograf? Tänk om vi har samma?

Har tänk på den här frågan hela dagen och har kommit fram till att simpson the Movie är överhypat


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

The Big Fish verkar dom flesta gilla men jag ser inte tjusningen i den filmen, crap i may say

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Exeron:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

300, the matrix1&2, Lord of the rings är ju bra. Värda all sin hype. På tal om film gissa vem som kommer att gå och se Indiana Jones på torsdag.

Då är vi två...

vad spännande vilken tid och biograf? Tänk om vi har samma?

Har tänk på den här frågan hela dagen och har kommit fram till att simpson the Movie är överhypat

Kl 18.00 sergel. Simpsons filmen är riktigt överhypad...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

123
Skriv svar