Se smockor i Fight Night 4

Robot
Medlem
Se smockor i Fight Night 4

Final Fight 4?

Wtf?

Calle, spelat lite för mycket Final Fight / Fantasy när du skrev nyheten?


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

30e juni är på tok för långt bort

Medlem

haha nån var trött

Medlem

åh, rubriken gjorde mig besviken. Trodde det handlade om en officiell fjärde titel i den klassiska beat em up-serien Final Fight

aja, boxa ner herr Tyson har man väll inte fått göra sedan Punch Out, så man får väl nöja sig med det

Medlem
Skrivet av Kovski:

åh, rubriken gjorde mig besviken. Trodde det handlade om en officiell fjärde titel i den klassiska beat em up-serien Final Fight

aja, boxa ner herr Tyson har man väll inte fått göra sedan Punch Out, så man får väl nöja sig med det

hehe fin felskrivning av rubrik
fick också ett glädjerus i mig.
Spel som final fight och gamla double dragon skulle verkligen vara fint på dagens konsoler också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Demot kommer ut på torsdag för dom som förhandsbokat spelet på typ gameshop, men det lär läcka ut på kvällen\dagen efter precis som ufc och red faction demot =)...och det är helt lagligt att ladda ner och bränna eftersom det är demon.

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

Demot kommer ut på torsdag för dom som förhandsbokat spelet på typ gameshop, men det lär läcka ut på kvällen\dagen efter precis som ufc och red faction demot =)...och det är helt lagligt att ladda ner och bränna eftersom det är demon.

öh ufc demot har funnits på XBL en längre tid iaf. så förstår inte vad du menar?

eller är det så att de som förbokat får ta del utav det lite tidigare än andra?

Medlem

haha, märkte inte rubriken före jag läste kommentarerna här.

Skägg.
10 Chambers

Tröttmössa, jag skrev konsekvent i hela nyheten, ändrade i texten men missade rubben.


signatur
NIB
Medlem

MMA > boxning

Medlem
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Elit-mannen:

Demot kommer ut på torsdag för dom som förhandsbokat spelet på typ gameshop, men det lär läcka ut på kvällen\dagen efter precis som ufc och red faction demot =)...och det är helt lagligt att ladda ner och bränna eftersom det är demon.

öh ufc demot har funnits på XBL en längre tid iaf. så förstår inte vad du menar?

eller är det så att de som förbokat får ta del utav det lite tidigare än andra?

Ja men dom som förbokade ufc igenom en spelbutik minns inte vad det hette, fick precis som det här demot och Red Faction demot, en kod så dom fick spela det tidigare än alla andra.

Men dessa demos ploppade upp på internet samma dag så man kunde ladda ner och bränna på en cd-skiva och spela i xboxen... så man slapp vänta tills dom kom ut på Xbox marketplace.

Fattar du nu då :P?

Medlem

Nice nice.
Perfekt att det släpps den 30e Juni. Då har man precis fått lön så man har råd att köpa

1
Skriv svar