Ny rulle från Red Faction

Robot
Medlem
Ny rulle från Red Faction

intressant koncept.

Medlem

Grafik från 2004 eller? Modellerna såg hur stela ut som helst.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

"liberate all six sectors on mars and you win the game"
Låter ju... spännande.

Medlem

fult det såg ut...men men grafik är inte allt..kanske kul gameplay.

Medlem

Spelets grafik är hur snyggt som helst när du sitter framför en HDTV och spelar live. Jag ser verkligen fram emot det här spelet, hade knappt hört talas om det förrän jag testade demot, efter demot var jag såld även fast demot var typ 3min långt?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Spelets grafik är hur snyggt som helst när du sitter framför en HDTV och spelar live. Jag ser verkligen fram emot det här spelet, hade knappt hört talas om det förrän jag testade demot, efter demot var jag såld även fast demot var typ 3min långt?

Så animationer förbättras på en HDTV? Visste jag inte om.

Förövrigt så verkar spelet kunna bli rätt kul även om det som tidigare sagt ser rätt daterat ut ( inget jag bryr mig om). Dock så kändes det rätt "billigt". 6 sektorer för att vinna spelet? Nu lär det säkert involvera en hel del mer än det framstår att göra men oavsett så lät det rätt kort.

Medlem

Coolt med total förstörelse men grafiken var ju rent av löjlig.

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av HaZe303:

Spelets grafik är hur snyggt som helst när du sitter framför en HDTV och spelar live. Jag ser verkligen fram emot det här spelet, hade knappt hört talas om det förrän jag testade demot, efter demot var jag såld även fast demot var typ 3min långt?

Så animationer förbättras på en HDTV? Visste jag inte om.

Förövrigt så verkar spelet kunna bli rätt kul även om det som tidigare sagt ser rätt daterat ut ( inget jag bryr mig om). Dock så kändes det rätt "billigt". 6 sektorer för att vinna spelet? Nu lär det säkert involvera en hel del mer än det framstår att göra men oavsett så lät det rätt kort.

Det ser faktiskt mysko dåligt ut i trailern. Vet inte vad som hänt, men det ser mycket bättre ut i demot på min PS3:a. Kanske min HDTV både förbättrar animeringar och höjer antalet polygoner i modellerna? (I så fall var den ett bättre kap än jag räknat med!)

Hur som helst, spelet har faktiskt potential att bli awesome. Det är ju hur kul som helst att gå runt med en slägga och slå sönder grejjer och gubbar.

Inaktiv

Lite annorlunda Over-shoulder lir. De flesta byggnaderna går att jämna helt och hållet med marken.
Grafiken är bättre än vad det ser ut att vara. Det är inte jätte vackert när man river byggnader.

1
Skriv svar