Debutrulle från Clone Wars - Republic Heroes

Robot
Medlem
Debutrulle från Clone Wars - Republic Heroes

Serien är rätt bra faktiskt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

kanske blir ett bra lir att köra igenom ändå.

Medlem

Gillar serien men spelet ser inte ut att vara mycket för mig, synd då jag hade hoppats på ett bra tillfälle att söka upp och besegra Ventress en gång för alla, hatar det där skalliga aset:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Tycker inte om den där sortens billiga ljussabeleffekt i spel. Vitt spår med färgad omnejd ska det vara -- inte färgat spår


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Sjukt spännande om de fortfarande ska satsa på co-op. då får man lite flashback från star wars jedi power battles till ps.

Medlem

Lite ironiskt dettta faktiskt. Innan denna film så var det knappt några som var hoppfulla om det skulle vara värt ett köp medans jag var hyfsat. Nu när man har sett filmen så är det fler som känner att man vill köpa det medans jag nu inte är lika hoppfull längre. Trodde det skulle bli ett mer Battlefront II liknande spel!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

The Clone Wars måste vara den tråkigaste delen i hela SW.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ser inget vidare ut i mina ögon

Medlem

Ursäkta språket, men vilken jävla pisstrailer, liknar ju ankskit!

Yoda pratar jobbigt i vanliga fall, men extremt jobbigt i denna. Förstår inte riktigt vad som skulle se så inbjudande i gameplay scenerna som visades heller.

1
Skriv svar