En lugn hemmakväll med KISS

Medlem
En lugn hemmakväll med KISS

Inte alla har spenderat sin söndagkväll i sin lägenhet med KISS spelandes live där i. Nej inte jag heller riktigt men eftersom jag bor precis bredvid Malmö Stadion och hela gårdagkvällen bestod av KISS-konsert så hade jag liksom inget val. Min sambo och jag låg tillsammans i sängen och lyssnade live på alla deras klassiker och sen njöt vi av en helt fantastiskt lång slutspurt med fyrverkerier och annan pyroteknik. Av allt jag kan säga så håller de fortfarande och med tanke på det enorma jubel som blev då de slutade spela så kan jag bara tänka mig att publiken höll med också.

Nu bockar jag av KISS på min "att höra lista" tillsammans med förbandet Mustasch som enligt hörsägen var ett av de bästa banden under Sweden Rock Festival alldeles nyss. Ytterligare ett band Casablanca spelade men då var jag tvungen att stänga fönstret för det lät fullständigt förjäkligt.

Anyways... ledig måndag och bara en 2-dagarsvecka framför mig. Lovely. Nästa helg blir det födelsedagsmiddag med familjen här nere i Skåne... för moi!! 30 bast den 24 juni. Jösses vad tiden går snabbt när man har roligt.

Hej så länge

// Manuel

#blogg

En lugn hemmakväll med KISS

Du skulle haft en bandspelare redo och sålt en bootleg


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar